Voorstellen

Gestart door vic, april 08, 2015, 20:52:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zal ik  mij even voorstellen, ik ben Vic, 61 jaar oud en kom uit Belgi?. Ik ben op dit forum gekomen via John Vogelaar.
Een veertig jaren geleden ben ik met modelbouw begonnen, mijn passie was toen en dus nu nog altijd smalspoor. Mijn eerste baantje was smalspoor naar zwitsers model, Rhatische baan.
Ik ben toen bij de Hoeseltse treinclub gegaan, omdat de mensen daar graag het weatheren van rollend materiaal en gebouwen onder de knie wilden krijgen. Op mijn dertigste heb ik de modelbouw tijdelijk moeten vaarwel zeggen omwille van mijn Professionele beroepspraktijken. (ik werk nog steeds voor de Vlaamse Overheid, op de dienst Communicatie als Grafisch Vormgever, doe daar beeldwerk voor affiches, folders, beursstande, verder heb ik ook tot mijn 55ste als proffesioneel dj gewerkt in binnen- en buitenland, etc...) Nadat enkele jaren geleden de kinderen de deur uit waren en al kleinkinderen komen kijken, heb ik het sinds enkele jaren het een ietsje minder druk met mijn overheidsjob. Omdat ik nog altijd ge?nterresseerd ben in modelbouw en smalspoor specifiek, kwam ik in Engeland een modelbouwshop binnen waar ze Spectrum 0n30 materiaal hadden, via naar beurzen te gaan kwam ik wat mensen tegen die ik heb leren kennen via John V. alzo meer en meer gaan kopen, gebouwtjes maken, zo ben ik nu op het punt gekomen van een eigen module/vaste baan te maken in 0n30. Mijn ruimte is beperkt tot 3m20 op 3m60, dus het is wat puzzelen met de baan. De eerste resultaten vindt je bij mijn layout.

Vic

Welkom Vic :) Je vorderingen in je topic zien er goed uit (Y)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Van harte welkom Vic en veel plezier hier
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dag Vic,

Welkom op dit forum!

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

welkom Vic

zijn dat kitjes van stoney creek op je baan?

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ja, de meeste kits die ik heb zijn van stoney Freek, enkele raggs, banta en eentje van barmills

Welkom Vic,
Leuk om weer een 0n30 man erbij te hebben.
3m20 op 3m60 is een leuke ruimte.
Ik heb minder maar met meerdere verdiepingen kom ik een eind.

Ton
Erare humanum est

Hi Vic,

Leuk je hier te zien.
Zo krijgen we een aardig clubje On30 ers bij elkaar.

groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hartelijk welkom op dit Forum Vic.
Altijd leuk om foto's van anderen te zien en vooral On30.
Hans, liefhebber On30 + H0

Welkom, Vic. Mooie foto's.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Ook van mij een welkom op het forum.
Zelf heb ik al jaren H0N3 en kort geleden afscheid genomen van de 0N30.
Maar ben altijd ge?nteresseerd van wat anderen voorstaan.
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.


Welkom Vic, wij krijgen zo al aardig wat ON30 hobbyisten om een aardige modulebaan te bouwen. JohnT

Nou John dat zal leuk zijn.
'n Stel mensen 'n bakkie en dan 1 keer in de zoveel tijd bij elkaar komen en dan koppelen en lekker rijden maar!
Net zoiets als bij BLS.
Hans, liefhebber On30 + H0