Wie oh wie ??

Gestart door Dude, februari 05, 2015, 16:34:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

februari 05, 2015, 16:34:42 Last Edit: februari 05, 2015, 16:39:24 by Dude
Ik heb een probleem;
de man die normaal mijn decoders inbouwt in mn locs en ze van knuckle couplers voorziet ipv die spuugleleijke rapidohaken, die zit helemaal vol qua werk
Tot medio 2016 zit hij qua werk vol (@%$## en ik omhand.

Nu heb ik afgelopen maanden twee locs naar een winkel gebracht om een decoder in te bouwen, maar dat is geen succes gebleken.
De stoomloc rijdt na inbouw waggelend vooruit (men het 'iets' aan de aandrijving gedaan vrees ik) de knuckle couplers zaten vast met spuug en lieten na het op de baan zetten al los bij de eerste koppelbeweging, etc.

Ik zoek dus een GOEDE inbouwer, een vakman, niet een hobbiest, die gewapend met een soldeerbout op een avond 4 decoders in N locs propt.

Want ik heb b.v. twee locs die ik onlosmakelijk met elkaar verbonden wil hebben, voorzien van decoder met geluid. Net zoals de andere twee setjes A-B units ik heb rondrijden (zie foto)
En zo iemand die ook mijn steamer kan repareren en knuckle couplers kan monteren en wel zo dat ze blijven zitten  :D

Wacht met spanning af 
Steam out of my ears, diesel in my vains, love those Conrail and Rock Island loco's

Nu heb ik twee locs naar een winkel gebracht om een decoder in te bouwen, maar dat is geen succes.
Terug brengen zou ik zeggen.
Zit toch zeker wel garantie op voor het inbouwen?
Hans, liefhebber On30 + H0

DCC Decoder Service?
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop



Citaat van: American op februari 05, 2015, 16:37:57
Nu heb ik twee locs naar een winkel gebracht om een decoder in te bouwen, maar dat is geen succes.
Terug brengen zou ik zeggen.
Zit toch zeker wel garantie op voor het inbouwen?

Dat heb ik natuurlijk gedaan, in de winkel. Wilde geen stampij maken, maar er iets aan doen wilde men niet. Verder dan 'tsja, ik weet het ook niet hoe het kan' kwam de verkoper niet. Het is hun woord tegen die van mij. Ik kon hem achterlaten en 'dan zou men kijken wat ze er aan konden doen'
En om een paar keer heen en weer te rijden naar die winkel zie ik niet zitten. Kost me een tank benzine en voor dat geld kan ik misschien een ander vinden die me kan helpen.
Steam out of my ears, diesel in my vains, love those Conrail and Rock Island loco's

Denk toch dat als je niet van een hobbyist gebruik wilt maken je weer bij de winkel of zoals Gerard aangaf bij DCC Decoder Service moet wezen.

JohnT