Vraagje

Gestart door Joop_L, januari 05, 2015, 18:38:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo Joop.

Goed dat je de blog er bij plaatste, beetje dom van mij maar ik heb die baan natuurlijk ook op Ontraxs gezien.
Het was natuurlijk ook al een beetje laat toen ik reageerde !
Bedankt voor de tip.

Groeten van Ren

Citaat van: johnlostcreek op april 26, 2015, 10:08:11 Heb je al vast een foto hoe het er voor staat. Willen we allemaal wel zien denk ik, ik wel tenminste  ;)
Yup, die heb ik.

Ff een kort verhaaltje vooraf. Ik was niet tevreden over hoe de draadjes liepen. Dat wilde ik dus veranderen, en zoals je eerder kon lezen, decoder gesloopt. Uit een Roco loc een decoder gehaald en wat bleek, de draden waren mooi lang, dat bod mogelijkheden.

Decoder kon op een andere plek, en ik hoefde geen draden te verlengen. :D Gisteren en vandaag bezig geweest om het netjes te maken. Helaas wel een klein ongelukje gebeurd, Porter is van m'n tafel dedonderd..... :-[ Op het missen van een heel klein boutje van het drijfwerk na, mankeerde er niks aan  ???

Maar genoeg gekletst. De foto's ;)




Morgen, na kleedjesmarkt bezoek met zoontje, de rest afbouwen en op de knietjes zoeken naar dat ene kleine boutje van het drijfwerk.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

netjes gedaan Joop
laatste foto ,je zou met een viltstift de decoder nog bij kunnen kleuren, valt hij nog minder op

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Hoi Ren?,

Het was denk ik voor wat andere mensen op het forum verwarrend, maar goed. Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat de ene Ren? niet (jammer genoeg, maakt mooie dingen) en de andere Ren? wel (gelukkig maar, maakt ook mooie dingen) op dit forum aanwezig zijn ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Dankjewel Cor,
'
De zwarte stift ligt al klaar, ga ik morgen afwerken, net als de draadjes aan de buitenkant.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

kleine moertjes zoeken doe ik meestal met een lineaal .
paar goede magneten kan ook wel eens helpen.
sucses

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Vandaag van Poul (Narrow) wat wisselstellers van Precision Scale overgenomen.



Nu zag ik via hun site dat in Nederland HenHmodelbouw de dealer was. Alleen is die winkel gesloten. Weet iemand hier op het forum wie de dealerschap heeft over genomen, of waar ik ze eventueel kan bestellen?
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Joop, moet je er dan nog meer hebben?
Ik heb hier nog 4 complete stellen liggen!
Hans, liefhebber On30 + H0


@Hans. Ja, heb er nog op z'n minst 6 nodig.

@Martin. Op die site niks van Precision Scale te vinden.
Groeten Joop, machinist Lelystad.


Joop als je er meer wil hebben moet je even een mail sturen naar Precision Scale,
Vermeld even het nr erbij en hoeveel je er van wil hebben.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Cor heeft me op de goede weg geholpen John. :D Heb op de site in zijn link even het juiste nummer gezet, en gevonden :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op mei 16, 2015, 18:31:21

@Martin. Op die site niks van Precision Scale te vinden.

Daarvoor hebben ze contact op sites uitgevonden.. ;)

Dat is idd een optie. Maar als je dealer bent van een bepaalt merk mag dat best op de site staan.  ;)

Heb via Cor een link gekregen, hoef niet verder te zoeken.
Groeten Joop, machinist Lelystad.