Over su?cidale Anna's en vreemde kruisbestuivingen

Gestart door CSX 6400, augustus 02, 2012, 16:32:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dan moet ik die eerst nog vinden. Degene met wie ik in het modelspoorcircuit optrek willlen of beginnen met digitaal, of willen ook een nieuwe centrale. Misschien kan ik de beginner omkopen met mijn centralentje  ;D

Ik heb nog wel een lokmaus, maar wil deze alleen kwijt als je de baan er ook bij neemt.

Zal het uitleggen.
Ik heb een ovaaltje met inhaalspoor dit is gemonteerd op twee platen mdf en zijn makkelijk aan elkaar te koppelen. Dit ovaaltje heb ik gebruikt om computergestuurd rijden te demonstreren op beurzen. De benodigde elektronica sensors voor baanvakken komt van Rosoft, de wisseldecoder voor twee wissels is van Piko.

Daar dit baantje met de lokmaus als ??n geheel functioneert wil ik ze niet los van elkaar verkopen. De besturing wordt verzorgt door het programma Koploper. Er kunnen twee treinen vol automatisch en in willekeurige volgorde rijden.

Mocht je belangstelling hebben stuur dan een pm.

JohnT

Inmiddels heb ik het geel wat afgezwakt bij de anna, ook heb ik hem flink in de roest gezet. De anna is de noodgevallen lokomotief van de maatschappij en staat dus vaak in weer en wind. Foto's waarschijnlijk morgen pas.

Roest! Mijn favoriete woord betreffende kunststof modellen. Nog steeds afwachtend van een plaatje!

Groet,
Michel

augustus 30, 2012, 15:57:02 #49 Last Edit: augustus 30, 2012, 15:59:36 by CSX 6400
ja sorry ik zal meteen even kijken of ik een foto kan maken.
H? leuk Michel, kom je hier ook rondkoekeloeren? (virusje te pakken?)  ;D

TOEVOEGING'

Nee sorry, ik heb sinds mijn camera kapot ging nog steeds geen nieuwe gekocht en nu is iemand anders dus met "mijn"  ::) camera er vandoor.  :-\ Vanavond zal ik het nog eens proberen.

Geen virusje te pakken, althans niet recent*. Ik loop al een aantal jaren met een amerikaans virus rond, alleen heb ik het ge?soleerd in een europese omgeving  ;)
Ik wacht rustig op dat fotootje...

Groet,
Michel

*) Gezien mijn profiel scharrel ik hier al anderhalf jaar rond, alleen zonder berichten. Misschien dat ik nu wat actiever wordt, maar ja, ik bouw niet amerikaans.

Oh tuurlijk  :-[  Zit hier zelf pas een halfjaar, vandaar.

 is ook best wel lastig iemand te vinden die niet post  :-\ Dus ik snap je reactie ook wel.
Maar je bent ook hier lekker actief

EINDELIJK! heb ik weer een camera tot mijn beschikking.

Hier dan de foto's van de verroesting van de anna. Ik ben er niet helemaal tevreden over, dus misschien doe ik het nog een keer overnieuw, maar het is voorlopig goed genoeg voor mij.




Groet,
Paul


Er was iets fout gegaan met de koppelingen bestellen, dat moet ik dus weer overnieuw doen. Als deze zijn aangekomen kan ik hem helemaal af maken.

Groet,
Paul