Flat Hill in Sn3

Gestart door usarene, december 21, 2014, 21:07:37

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mooie baan geworden zo. Mooie foto!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Hallo.

Joop, Eurospoor gaat het niet worden, kan het niet eens worden daar over de onkosten.
Het baantje is voor het eerst te zien in Rodgau Nieder Roden tijdens de 6e U.S.Modelbaan conventie aldaar.
Datum 14 en 15 oktober 2017 van 10.00 tot 17.00 uur.
Ik weet wel dat dit eigenlijk bij evenementen hoort te staan maar het is wel een antwoord op een vraag, vandaar.
Daarna zie ik wel wat er op het pad komt, misschien verkoop ik het hele zaakje wel, inclusief rollend materiaal, ik zie wel.

groeten van René.

Citaat van: usarene op maart 05, 2017, 20:32:34 Joop, Eurospoor gaat het niet worden, kan het niet eens worden daar over de onkosten.
Jammer zeg..  :-\  T.z.t het evenement maar even plaatsen dan. Heb al zitten kijken hoe ver en hoe lang het rijden is. (450 km) :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Rail 2018 misschien Rene.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hallo.

Hier nog wat foto s van Flat Hill in Sn3, zomaar om even te kijken.
Op de laatste foto is het overzicht goed te zien, de verlichting en het afrokgodijn zijn hier voor het gemak niet geplaatst.
Volgens mij is de baan genoeg gedetailleerd, ik vind het in elk geval voldoende!

Groeten van René.

Leuke show baan , ziet er goed uit.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Hoi John.

De wisselstellers zijn eigenlijk O schaal en besteld in Amerika als messing bouwpakket, alleen weet ik het merk niet meer.
Het zijn eigenlijk stellers voor 3 weg stub wissels maar ook voor gewone wissels goed te gebruiken.
Je gebruikt dan maar de helft van de mogelijkheden, kwestie van afstellen tijdens het plaatsen.

Groeten van René


Prachtige baan!  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: usarene op juli 29, 2017, 13:18:28
Hoi John.

De wisselstellers zijn eigenlijk O schaal en besteld in Amerika als messing bouwpakket, alleen weet ik het merk niet meer.
Het zijn eigenlijk stellers voor 3 weg stub wissels maar ook voor gewone wissels goed te gebruiken.
Je gebruikt dan maar de helft van de mogelijkheden, kwestie van afstellen tijdens het plaatsen.

Groeten van René

Bedankt voor de info.

JohnT