Coen's H0n3 baan.

Gestart door coenvanhasselt, augustus 02, 2012, 00:27:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mooi Coen, hou ons op de hoogte! :)

januari 06, 2013, 00:01:44 #31 Last Edit: januari 06, 2013, 00:05:18 by coenvanhasselt
De Galloping Goose deed mij in het begin ook denken aan een frietkraam :D
Vandaag nog bezig geweest met het interieur van de short caboose.
Het bureau voor de conducteur is evenals de kasten, bank en potkachel aan de ene kant van de caboose.
Morgen de andere kant.


Bedankt!

Ik was ook eerst bang dat de schaal te groot zou zijn. maar in vergelijking met een HO mannetje valt het best mee. Omgerekend is hij ongeveer 70 cm hoog.

Citaat van: JohnT op januari 06, 2013, 09:24:11
De schaal is wat groter anders zou ik zeggen wat zie je er van als het in de wagon zit. Maar mooi werk.

JohnT

Soms gaat het om de voldoening dat je iets moois gemaakt hebt, en dat je zelf weet dat als je goed kijkt je ze wel kunt zien.
En juist in de grote schalen is dit hetgene wat je aandacht aan besteedt.

Potkacheltje vind ik sowieso grappig .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Naast de examenstress zo hier en daar nog een beetje ruimte kunnen maken voor modelbouw.
De boom naast het station moet nog afgemaakt worden. Ik probeer nog een beetje de juiste boomkleur te vinden.

maart 31, 2013, 01:33:13 #37 Last Edit: maart 31, 2013, 01:34:57 by coenvanhasselt
Daarnaast heb ik ook een nieuwe loc erbij. Een Uintah 2-6-6-2 van Pacific Fast Mail.
Ik ben er ontzettend blij mee :D!
(De kwaliteit van de foto's valt helaas een beetje tegen)


Mooi sfeertje dat station. Netjes.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

ziet er allemaal mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooie aparte loc! Station ziet er mooi uit, herfsachtige sfeer met die boom ;)
Jeroen

Als je interesse heb in een artikel uit de NG&Sl Gazette over deze mallets moet je me maar een mailtje sturen.

Ton
Erare humanum est


Sinds iedereen weer druk bezig is met bouwen zal ik ook maar weer eens wat posten.
Na het halen van mijn HAVO diploma eindelijk weer tijd gehad om weer aan de modules te werken.
Ten eerste heb ik het sporen plan iets aangepast en er een extra bak bijgebouwd.
Laatst is alle electronica getest en alle rij-eigenschappen van de baan.
Na wat moeilijkheden met de servo decoder werkt alles nu zoals het zou moeten werken.
Dan is het nu tijd om de scenery af te maken. Ik ben bezig geweest met het aanleggen van wat gras.
Hier alvast een paar foto's, ik ben nog bezig om meer foto's te maken en ze geschikt te maken om te uploaden.

Met vriendelijke groet,

Coen