Workshops landschapsbouw "begroenen met een electrostaat"

Gestart door milocomarty, november 11, 2014, 11:27:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wordt de 21e, noteer je me . En graag met de 35Kv
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N



Strak.
Enig woord van kritiek; De naam is in het Engels maar de teksten zijn alleen in het Nederlands.
Ga je dat nog aanpassen zodat de site tweetalig word?

Ton
Erare humanum est

Is wel de bedoeling als ik uit vogel hoe ik er een 2e en 3de site onder kan zetten..komt er een EN en DU versie bij..

Citaat van: milocomarty op april 29, 2016, 12:07:14
Is wel de bedoeling als ik uit vogel hoe ik er een 2e en 3de site onder kan zetten..komt er een EN en DU versie bij..

Plugin opties: https://nl.wordpress.org/plugins/tags/multilanguage

Artikel van een gebruiker: http://vanderwijk.nl/wordpress/meertalige-website-wordpress/

Succes!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Citaat van: milocomarty op april 29, 2016, 17:35:12
Gebruik Adobe Muse Gerard, geen Wordpress..

Ah, okay, verkeerd gezien.
Wel, nogmaals succes...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Als je zo iets als Wordpress gebruikt dan worden zaken zoals meerdere talen wel makkelijker om in te voeren, je moet dan wel je verhaal zo vaak vertellen als er talen zijn.

Maar in muse heb je er z.g widgets voor, zag Automatic Muse Translator gebruikt Google vertaler maar dat moet je wel willen natuurlijk een Google vertaling

JohnT

Nee, ben beide talen machtig..geen kromme goggle vertalingen voor mij..

Je heb nu toch ook verwijzingen naar andere pagina's.
Pagina tussenvoegen met de taalkeuzes.
Wordt wel 3x zoveel werk....

Ton
Erare humanum est


Het is jou feestje en je moet doen wat jou het beste ligt, maar als je een cms systeem gebruikt worden veel dingen toch wat makkelijker. Blijft wel dat je al jou content in de gewenste talen moet schrijven.

Met een cms systeem krijgt de bezoeker een taalkeuze waarna alle content in de gekozen taal wordt gepresenteerd. Je hoeft dan geen drie websites te bouwen en onder controle te houden. Denk aan het maken van back-ups het bijwerken van modules etc, dit moet je dan telkens drie keer doen uitgaande van drie talen.

JohnT

Citaat van: JohnT op april 30, 2016, 09:12:41
Het is jou feestje en je moet doen wat jou het beste ligt, maar ....

John, je geeft antwoord op een vraag die Martin niet heeft gesteld.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop