Een uitstapje in H0...

Gestart door milocomarty, oktober 14, 2014, 00:21:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moet in opdracht wat afbouwen voor iemand, paar bochtmodules, aardig stakke bochies maar dan kan ie met z'n fremo modules thuis rijden. Beetje gebaseerd op de Utah, Nevada rooie rotsen, droog klimaat en lastige fremo profielen op elke bak...Paar plaatjes, lekker plakken en hakken met XPS....













rode bakkie een probeersel van de opdrachtgever , die pak ik nog iets aan, staan er 4 meer in de steigers...

Dat gaat zeker en vast lukken.....mooi man.

Ton
Erare humanum est

Effe anders gaan denken Martin: van O naar de helft daarvan!
Alles kleiner, maar of dat ook mooier is........
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op oktober 14, 2014, 00:43:59
Effe anders gaan denken Martin: van O naar de helft daarvan!
Alles kleiner, maar of dat ook mooier is........

Zulke scenes lenen zich juist beter voor kleiner, in N-schaal word het landschap pas echt vergeleken met de treinen, die rotsen zijn in het echt ook veel en veel groter dan de treinen en dat komt er beter uit naarmate de schaal kleiner wordt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik bedoel eigenlijk Jan, de detaillering ervan.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoef eigenlijk niet anders te gaan denken, gaat vanzelf...zijn ook wat compactere bakkies..

Vind het mooi uit zien al
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Zijn gewoon platen van 5cm dik John..

Tussen het opbouwen en bijwerken van Mara Harbor maar eens wat bakkies in de verf gezet, over een basis laag van RAL 8022 latex wat meer roodbruinen en oranje latex geplempt, in combinatie met de muurverf van de praxis (perfection) in leem, beige en gebroken wit











Ben nog niet helemaal tevreden, denk dat er nog wat oranje/rood toegvoegd wordt..

Nou ik vind ze best mooi van structuur en kleur.
Hans, liefhebber On30 + H0

Echt mooi geworden  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

ik vind het heel mooi uitzien
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mag idd nog wel een beetje ijzeroxide bij......monument valley kleuren.

Ton
Erare humanum est

ik zie al hier en daar bizon's lopen langs het spoor  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: dutchbuilder op oktober 22, 2014, 09:52:12
Mag idd nog wel een beetje ijzeroxide bij......monument valley kleuren.

Ton

Dat is precies wat iedereen doet en wat iedereen kent. Ik kan je verzekeren uit eigen hand (oog! :) ) dat er veel meer kleur in dat gebied zit dan alleen dat MV-rood. In de aanloop en er na is de kleur eigenlijk veel gevarieerder en mooier. Dit wat Martin gemaakt heeft is ook geen MV maar meer de Canyonlands er boven en die zijn bruiner/zandkleuriger dan MV.