Leuven

Gestart door American, september 22, 2014, 19:18:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beste mensen, dit is 'n prachtige tentoonstelling (was eerst in Mechelen dacht ik)!
Het duurt 2 dagen, zaterdag 18 en zondag 19 oktober a.s.

http://www.modelspoorexpo.be/index.php/nl/

Hans, liefhebber On30 + H0

Yep, was 2 jaar geleden in Mechelen, idd een leuke beurs....ben er met Locdepot om Belgen m'n graszooi aan te smeren  ;D

Hoi Martin.

Als alles normaal blijft gaan sta ik er met Herberts Crossing in On3 en als ik even weg kan bij de baan kom ik wel even langs.

Groeten van Ren

Leuk, dan zien we elkaar daar!
Ik was van plan zaterdag te gaan en we blijven dan 'n nachtje "slapen" en dan nog 'n dagje Leuven.
We doen dus 'n weekend Leuven.
Hans, liefhebber On30 + H0

Bedankt voor de tip. Leuven is niet zo ver dus ik zeker kijken.

Ik ben er samen met JohnLC om Jacq Damen te helpen met zijn modelbaan.

Ik weet nu dat het zeker is dat ik ga. Zaterdag ochtend, lekker vroeg, ga ik met mijn petekind kijken.

Ronald, hoe is het eigenlijk met Sjak?
Hans, liefhebber On30 + H0

Volgens mij redelijk.... loopt wel slecht en kan niet zonder hulpmiddelen. Iets in zijn rug dacht ik. Zie Jacq niet zo heel vaak, de laatste keer was in Luxemburg vorig jaar November.

We zullen zien :)

Citaat van: American op oktober 16, 2014, 09:40:34
hoe is het eigenlijk met Jacq?

Ben 2 weken geleden  nog bij hem geweest.
Hij is slecht ter been maar weer positief (zoals hij altijd is) hij laat zich niet snel uit het veld slaan  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ik ben gisteren in Leuven geweest. Ik vond het enigszins tegenvallen. De organisatie was zo-zo. Erg weinig Amerikaans voor de rest banen die ik al -tig keer gezien had. Erg veel handelaren, vooral 2e hands spul, voornamelijk Marklin.

Ik heb maar een paar foto's gemaakt, ik zal ze later posten.


Ik zou zo maar denken dat een handelaar met het verkopen van 2 Meuklin locs weer een goede dag heeft gehad, zal wel niet zo zijn , maar toch waarom dan allemaal die meuk verkopen. Of omdat in een ver verleden Meuklin nog verzamel waarde had. Of omdat de gemiddelde Nederlandse en Duitse modelbaan man de rest waarde beter vind, vandaar ook dat ze niet weatheren. Of misschien wel alle 3 de redenen.

Ik persoonlijk vind dat wel makkelijk al die stands met Meuklin, kun je lekker snel aan voorbij lopen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Net terug van 'n geweldig weekend Leuven.
De tentoonstelling vond ik best geslaagd, ondanks dat ik bijna alle banen wel 'ns gezien heb.
Wat heel erg tegen viel, was de gigantische rij aan de 2 kassa's!
'n Minpunt voor de organisatie.
Voor de rest was het oude jongens krenten brood.
Ik heb hier wat foto's, en inderdaad geen foto's van de Amerikaanse banen, want die kennen jullie ook al!
Vandaag, zondag, ook 'n geweldige dag gehad in Leuven zelf.
Al met al: voor herhaling vatbaar.
Hans, liefhebber On30 + H0

Ook ik stond zaterdag verbijsterd van de rij voor de kassa en de chaos daarom heen. Zoiets had ik nog nooit gezien op een spoorbeurs. De rij voor de consumptiebonnen was zowaar nog erger. Ik ben meerdere keren gaan kijken of het inmiddels mogelijk was een consumptiebon te bemachtigen maar te vergeefs. Het mooiste vond ik nog dat om tien voor een al werd omgeroepen dat de broodjes op waren. Midden in de lunchtijd. Waarna een ware optocht naar buiten ontstond. Iedereen ging dus op zoek naar wat te eten. Die jongens hebben heel veel geld laten liggen.