Tony's crate factory

Gestart door CSX 6400, juli 04, 2012, 14:36:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juli 05, 2012, 20:55:01 #15 Last Edit: juli 06, 2012, 00:22:56 by Janbouli
Ja helaas het leven van een model bouwer gaat niet over rozen.
Of te wel , van op je bek gaan leer je.
Je wil niet weten hoevaak ik overnieuw moest beginnen na een mayor f***up!!!

GLOEIENDE GLOEIENDE!!! Tot tien tellen, links over de schouder, en opnieuw beginnen........SNIK!
Erare humanum est

Ik ga voorlopig dus niet overnieuw beginnen ik ga eerst kijken hoe het eindresultaat er uit komt te zien met deze  "fout" als het me niet bevalt begin ik dan wel overnieuw maar zoals ik al eerder heb gezegd denk ik dat het niet zo storend is.

Sorry had gisteren geen tijd om foto's te schieten, wellicht vanochtend of vanmiddag nog. Als het daarna nog niet gebeurd is, ben ik bang dat het pas maandag wordt.  (zo'n ramp is het ook weer niet  ;))

Groet,
Paul

Citaat van: CSX 6400 op juli 06, 2012, 09:11:39
Sorry had gisteren geen tijd om foto's te schieten, wellicht vanochtend of vanmiddag nog. Als het daarna nog niet gebeurd is, ben ik bang dat het pas maandag wordt.  (zo'n ramp is het ook weer niet  ;))

Jawel, het volk wil vermaakt worden, het volk wil foto's!!!  ;D ;D 8)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Haha, ik zal kijken wat ik voor je kan doen.  ;)

Hier dan wat foto's van de weglaadplaats en mijn proefstukje met DAS klei.



Let niet op mijn autootjes in de vensterbank  :P

Ziet er mooi uit! En voor weinig....  ;)

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Bedankt, het is echt maar een probeerseltje, misschien komt deze helemaal niet op mijn baan te staan. Vanmiddag maar eens gaan experimenteren met de kleuren voor de klei.

Zo de verf zit er op. Ik weet niet of dit wel helemaal de juiste kleur is, maar ik vind het wel leuk staan. De bovenste randjes moeten nog worden bijgewerkt. (vraag me niet waarom imageshack hem op zijn kant heeft gezet)  :-\


Dat was'm weer

Groet,
Paul

Mooi resultaat al voor weinig geld. Je zal helemaal verrast zijn zodra je de kozijnen gaat maken en er "glas" in komt. Dan komt zo'n gebouw nog meer tot leven. Benieuwd naar de verdere voortgang!
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Bedankt. Ik begin nu wel de negatieve effecten van het golfkarton te merken. Het zakt nu wel erg in. Het eerst volgende project wordt dus de muren stutten.  ;D

Inmiddels had ik ook al een klein trapje gefabriceerd voor. De deur aan de muur die ook al is geleemd.
Dat rommelige is expres gedaan. Past leuk bij de rest van het gebouw.

Ik ben toch niet tevreden met het gebouw. De clabboard in het bijzonder deze is veel te grof. Eraf halen is mij te veel werk, ik ga overnieuw beginnen. Ik denk dat ik wel het ??n en ander kan transplanteren. Totdat ik beter materiaal heb staat dit project dus even stil. Waarschijnlijk dus niet al te lang :).

Groet,
Paul