variatie op deze vraag.welke maatschapijen kan ik nog meer bij de Riop Grande op het terein zien, of welke maatschapij komt wel eens bij deze over de railsik weet wel de CB&Q , de southern pacific weet ik niet zekerCor
Goedenmiddag,Ik ben veel meer modelbouwer en niet speciaal een trein liefhebber en ik heb dan ook helemaal geen verstand van locs,bij passende wagens en maatschappijen. Nu wil ik een baantje bouwen naar Amerikaans voorbeeld in het huidige tijdperk van een haven met een paar sporen en met een aantal loodsen. Nu is mijn vraag welke maatschappij past hier het beste bij en welke locs en wagens kom je in een US haven tegen? Mvg,Jeffrey
Ik zou voor Atlantic Coast Line of Seaboard gaandudeGoedenmiddag,Ik ben veel meer modelbouwer en niet speciaal een trein liefhebber en ik heb dan ook helemaal geen verstand van locs,bij passende wagens en maatschappijen. Nu wil ik een baantje bouwen naar Amerikaans voorbeeld in het huidige tijdperk van een haven met een paar sporen en met een aantal loodsen. Nu is mijn vraag welke maatschappij past hier het beste bij en welke locs en wagens kom je in een US haven tegen? Mvg,Jeffrey