Ontraxs 2014

Gestart door American, maart 08, 2014, 21:56:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op april 13, 2014, 00:25:16
Citaat van: dutchbuilder op april 13, 2014, 00:13:47
Ja , glimmen mogen ze best maar die plastik zweem zie je gelijk....dus standaard een lik verf geven.
Op de eerste foto kan je het goed zien.
Die achterste in legergroen is goed en die daarvoor kan ook wel, maar die voorste kan echt niet.

Ton

Je koopt juist CMW auto's omdat die al een kleur hebben , met een wash probeer je de plastic glans weg te halen , verven doe je deze echt niet in N-schaal.

Een spray Dullcoate (= zijdemat) doet wonderen.

JohnT


CMW , Classic Metal Works , http://classicmetalworks.com/cmw-home-page/
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

die site is niet vooruit te branden!!

Ton
Erare humanum est

Hoi,
Allereerst bedank voor het plaatsen van de mooie foto's Jan.
En wat de plastic look van de auto's betreft dat klopt helemaal want een deel is ook van plastic, de rest van CMW of Woodland. Maar op de baan zelf is het in die 3 dagen niemand opgevallen. Maar nu we het zo zien zullen we er wel wat aan gaan doen. Dat geldt ook voor de "knik" in de rails. Er is geen loc of wagon op ontspoort maar op de foto's is het heel goed te zien, "life" valt het nauwelijks op.
En zo zie je maar weer dat een modelbaan nooit af is. Die van ons dus ook niet (de achtergrond had ik eens eerder genoemd)
Ondanks bovenstaande vonden veel mensen ons baantje mooi (met name die schuur en de carfloat) en we hebben 3 dagen genoten. En daar gaat het om. Lekker rijden en rangeren, gezellig kletsen en vooral veel mensen uitleggen dat dus ook in N-schaal alles in hout gebouwd kan worden. Veel N-spoorders  hebben idee?n opgedaan en kijken nu verder dan Minitrix, Picolo en Faller. Dus onze missie is ook wat dat betreft geslaagd.
Nu een paar jaar op pad met Cattle-Bay (ondertussen nadenken over de opvolger), de baan verbeteren waar mogelijk en hopelijk (net als onze vorige baan) volgend jaar een artikel in Nscale railroading.
En natuurlijk wil ik ook de organisatie van oNtraxs bedanken voor het feit dat we mochten komen, we komen graag weer een keer.


Groetjes, Wim & Susan

Er komen nog meer foto's van jullie baan Wim en Susan, veel meer  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het is ook een mooie baan. Complimenten. Wat die foto's betreft: laat maar komen.










3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

En nog wat meer van Cattle Bay












3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N