Ontraxs 2014

Gestart door American, maart 08, 2014, 21:56:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: ger deguelle op maart 11, 2014, 18:21:49
Vraagje heeft er iemand foto's van deze baan waar die veerboot op stond ?


Ger, hier nog een foto van die baan met de veerboot.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Citaat van: Janbouli op maart 12, 2014, 00:03:01
Hier mijn foto's van de bewuste baan, dit is de baan die ik erg mooi vond maar het niet weatheren van stoomlocs en wagons is voor mij wel een afknapper.


Vond ik ook. Ik heb hem aangenomen omdat hij zichzelf aanmeldde en zo graag bij ons wilde komen. De foto's die ik kreeg waren veelbelovend, hij voldeed aan de criteria en hij mocht dus komen. Vond t zelf ook jammer dat er aan het materieel weinig gedaan was. Wat jaren geleden zag ik de baan ook en toen was zijn materieel in mijn beleving wel vervuild, ook was toen de achtergrond anders. Hij had er dus zeker iets aan gedaan en ons dat ook gemeld :)

Desondanks was ik blij hem erbij gehad te hebben ;)

Ronald, ik dacht dat Ontrax een soort van concourse de elegance is op modeltreinen gebied?
Dan mag het criterium "Ik wil zo graag meedoen" toch geen "hoofd"rol spelen?

Ton
Erare humanum est

Ton, ik kan t wel helemaal gaan uitleggen maar dat doe ik niet. Het staat iedereen vrij om zich aan te melden, maar het liefst zoeken we zelf  ;)

Nee , ik hoef de criteria niet te weten, dat is aan de jury.
Maar logischerwijs verwacht ik dat het antwoord op mijn vraag, nee is.

Ton
Erare humanum est

Ja; het is concours de ?l?gance. Ja; we nodigen uit. Ja; je mag jezelf melden als je denkt aan de criteria te voldoen.

Of je komen mag ligt aan de commissie van wijze heren ;)


Hoi,


En die zijn best streng.


Groetjes, Wim.

Och.... 't moet goed zijn. Ja, en soms slaan we de plank een beetje mis zoals bij Treves. Leerproces :) ;)

Mijn vader zei welles: elk schot is geen vogeltje.
Maar al met al, het was weer grote klasse Ronald.
Weer knap voor elkaar gekregen, want dit (Ontraxs) organiseren kost heeeel veeeel tijd en energie.
Je zult deze week nog wel last gehad hebben van vermoeidheid, toch?
Straks lekker weer naar de andere kant van de grote plas lekker uitrusten en genieten daar.
De accu weer opladen!
Het is je gegund, jongen.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi Ronald.

Ook ik heb die baan enige tijd geleden ergens gezien en toen waren de wagons en loc.s, zeker een aantal, wel vervuild.
Weet je wat, we laten het lekker zo.
Namens mijn mensen en mijzelf nog bedankt voor de goede verzorging door jou en natuurlijk jullie team!!

Groeten van Ren?.

@Hans; idd kost dat aan het eind veel energie, maar we hebben het weer goed gedaan denk ik. Nu uitrusten, maar eerlijk gezegd ben ik al druk bezig voor 2015 en stromen de aanmeldingen en scout opdrachten binnen..... lijst is alweer goed gevuld!
@Rene; inderdaad, maar het is goed zo. De man was heel eg blij bij ons geweest te zijn ;)

2015 dan maar weer; "same procedure as every year?"

C:-) O0 O0 :) :) ;)

Nog wat foto's van onze Rene zijn baan










3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hi Jan, je hebt ook mooie foto's gemaakt van het baantje van Ren?.
Vraagje, wat voor 'n camera heb jij hiervoor gebruikt?
Hans, liefhebber On30 + H0

Fuji Finepix S2980 , Fuji heeft een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en vooral een erg goede Macro setting voor zo'n camera.  Volgende keer ga ik wel voor een iets duurdere camera met een wat betere sensor en lens , maar dan moet je ook wel wat meer neertellen dan 150 euro.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ok? bedankt.
Ik heb nu 'n Sony a290 spiegelreflex camera.
Die wil ik verkopen en dan 'n kleinere compact camera voor kopen, vandaar!
Zo'n spiegelreflex is toch wel zwaar om er de gehele dag mee te lopen.
Denk aan dag uitjes, vakanties, tentoonstellingen e.d.
Hans, liefhebber On30 + H0