Ontraxs 2014

Gestart door American, maart 08, 2014, 21:56:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vandaag, zaterdag, op Ontraxs 2014 geweest.
Mijn mening, dit is een van de beste van de laatste jaren.
Veel, vooral Amerikaanse, baantjes van zeer hoge kwaliteit!
De drukte, viel wat mij betreft, wel mee.
Begin van de middag erg druk, daarna was alles goed te zien.
Kennis gemaakt met Ger (ontzettend leuke jongen).
Ik had Ger niet in de gaten, ik stond met Jaap te praten toen ik in de gaten had dat Ger precies naast me stond (Jaap zei dat).
Leuk om er nu een gezicht bij te zien bij al die contacten via het Forum.
Nog 'n paar foto's genomen van mooie banen en ook collega model bouwers.
Al met al: 'n TOP dag gehad.
Hans, liefhebber On30 + H0

Leuke foto's Hans. Ik was Vrijdags geweest. Martin en John gesproken. Het was erg leuk op Maria Habor in het echt te zien. Het was ook een pracht om al die kunstig gemaakte baantjes te zien. En inderdaad, het viel ook mij op dat er veel Amerikaans was te zien (gelukkig). Ik heb er echt van genoten. Hierbij nog wat foto's die ik heb geschoten.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Ik moest het formaat van de foto's nog wijzigen. Daarom kon ik maar een foto kwijt. Hier de rest dan:
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Afgelopen vrijdag geweest. Een hoop gezien en weinig gesproken (ligt aan mij). Mooie banen gezien. Misschien een tip voor de organisatie. Bij Mara Harbour en team Mitropa was het wel erg nauw. Mooie banen en geen ruimte om je k...nt te keren, het publiek stapelde zich daar gewoon op. Mischien daar minder banen en een paar standhouders.

Voor de rest een prima en geslaagde happening voor mij.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

@ ja Hans ik ben een stile genieter  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi baantje de 2e foto uit jou 2e post Poul , en jij hebt m net zoals ik zonder wagons en locs gefotografeerd, ik omdat die dus recht uit de doos kwamen , stoomlocs die niet geweathered waren en een knalgele caboose o.a. waar het plastic van afstraalde erg jammer van zo'n mooie baan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: BvDoorn op maart 09, 2014, 11:38:08
Afgelopen vrijdag geweest. Een hoop gezien en weinig gesproken (ligt aan mij). Mooie banen gezien. Misschien een tip voor de organisatie. Bij Mara Harbour en team Mitropa was het wel erg nauw. Mooie banen en geen ruimte om je k...nt te keren, het publiek stapelde zich daar gewoon op. Mischien daar minder banen en een paar standhouders.

Voor de rest een prima en geslaagde happening voor mij.

Bart, het Mitropa plein was een nieuw idee dit jaar. De doorgangen waren breed genoeg, alleen hoopte het voetvok zich op doordat ze zich te lang vergaapten aan al dat moois ;) Zeker geen schoonheidsprijs, wel een daverend succes. Zonder manupilatie wel alle 3 awardwinnaars/genomineerden uit deze hoek :)

Op naar volgend jaar, jullie allemaal bedankt voor jullie komst, mede namens de organisatie van OntraXS!

Greetz, Ronald.

Wie is dan de winnaar, ik zelf heb op Cattle Bay gestemd, N-ormaal spoor weet je wel.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

1e prijs. De helluf van lijnelluf
2e prijs  Wolzerdange
3e prijs  Once apon a time the west

Kidsaward: Canal de Remainoul a Tournet

Dit jaar ook maar weer op bezoek in het NSM geweest. Was een erg geslaagde beurs   :) Persoonlijk vond ik hem een tikje minder dan vorig jaar, maar dat kan er ook aan liggen dat de camera uit het niets besloot de geest te geven. Mijn persoonlijke favoriet was Willemspoort maar ook Herberts Crossing en die TT baan (weet de naam niet meer) vond ik erg mooi. Behalve het toegangskaartje heb ik niks aangeschaft. Wel nog wat overgenomen van een forumlid van de buren.

Volgend jaar weer!

Groet,
Paul

Citaat van: Janbouli op maart 09, 2014, 17:40:11
Mooi baantje de 2e foto uit jou 2e post Poul , en jij hebt m net zoals ik zonder wagons en locs gefotografeerd, ik omdat die dus recht uit de doos kwamen , stoomlocs die niet geweathered waren en een knalgele caboose o.a. waar het plastic van afstraalde erg jammer van zo'n mooie baan.

Ja, het winkelnieuwe materieel deed inderdaad wat afbreuk aan het verder zo mooie geheel. Misschien was hij maar net met zijn baan klaar voor ONTRAXS en nog niet aan het weatheren toegekomen, maar wilde toch rijden.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Baantje is al enkele jaren oud maar is wat vernieuwd met gebouwen en dergelijke. Inderdaad was er niet veel verouderd, maar Jack Treves (want at is de eigenaar van het baantje) wilde zo graag komen dat hij die aanpassingen speciaal voor ons gedaan had. En da's best lief toch? ;D ;)

Citaat van: usronald op maart 10, 2014, 09:46:33
Baantje is al enkele jaren oud maar is wat vernieuwd met gebouwen en dergelijke. Inderdaad was er niet veel verouderd, maar Jack Treves (want at is de eigenaar van het baantje) wilde zo graag komen dat hij die aanpassingen speciaal voor ons gedaan had. En da's best lief toch? ;D ;)

Ja , de baan was ook helemaal niks mis mee integendeel erg geslaagd. Je zou denken dat hij voldoende geweatherde locs al heeft , of was dit zijn eerste baan met steam?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zijn er ook foto's van de award winnaars?
Lijkt me wel leuk om te zien waar ze mee gewonnen hebben.

Ton
Erare humanum est

Ben je niet geweest, Ton? ;)

Geloof dat ik niet veel foto's heb van de eerste 2 konden mij niet zo bekoren , maar smaken verschillen gelukkig, de derde natuurlijk wel , was immers amerikaans.

Ik geloof dat dit Luxemburg was


Daar heb ik er nog wel meer van , maar is niet Amerikaans dus ga ik ze hier niet plaatsen. Je kunt ze vinden op http://www.flickr.com/photos/23107503@N03/sets/72157642153338283/with/13061282753/
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N