OntraXS 2014

Gestart door usarene, maart 02, 2014, 23:13:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

de data's zouden t/m 2017 al vast liggen, maar ja, als je agenda niet zo ver rijkt dan aan het begin van het jaar even checken :-)

Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Haha, ja da's wel zo snugger dan ;)

Net als dat andere topic waar ik vroeg wat rail2014 was. Ik weet dus niet alles en ik kan me voorstellen dat er ook anderen zijn die dat niet weten.

Daarom zit ik dus op een forum als dit. Zodat ik als nieuweling erachter kom wat er allemaal te doen is. Maar als jullie ervan uitgaan dat iedereen hier alles al weet, en diegene die het niet weet, ?f geen agenda heeft ?f gewoon dom is, kan ik beter vertrekken.

Ik vind dit behoorlijk arrogant!


Citaat van: robboxxx op maart 05, 2014, 08:31:09
Ik vind dit behoorlijk arrogant!

Rob, heeft niets met arrogantie te maken, wij zitten hier op het forum om elkaar te helpen.
Maar tentoonstellingen en evenementen zijn altijd te googelen en terug te vinden op de evenementenpagina.

Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Citaat van: robboxxx op maart 05, 2014, 08:31:09
Net als dat andere topic waar ik vroeg wat rail2014 was. Ik weet dus niet alles en ik kan me voorstellen dat er ook anderen zijn die dat niet weten.

Join de club, wij weten ook niet alles en niet alle evenemeneten staan bij ons scherp op het netvlies. Maar om het arrogant te noemen gaat wel een beetje ver denk ik. Zoals je kunt zien hier op het forum, probeert iedereen zo goed als mogelijk zijn informatie te delen met de anderen over alle aspecten die met onze hobby te maken hebben. Ook beurzen in binnen en buitenland.

Op een forum is het niet makkelijk in te schatten wat iemand wel of niet weet. Dus voor ons is het totaal onbekend wat je wel weet en wat niet, welke hobby magazines je leest of wat voor skills je graag zou willen leren. Wij geven informatie door wat en hoe te delen met iedereen die geintereseerd is met wat we aan het doen en geven op alle vragen, van iedereen een antwoord.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: robboxxx op maart 05, 2014, 08:31:09
Net als dat andere topic waar ik vroeg wat rail2014 was. Ik weet dus niet alles en ik kan me voorstellen dat er ook anderen zijn die dat niet weten.


Precies, we zijn maar mensen. Wij (ik) weten ook niet alles. Gelukkig maar ;)

Citaat van: robboxxx op maart 05, 2014, 08:31:09

Ik vind dit behoorlijk arrogant!

Da's jammer, want zo bedoelde o.a. ik het zeker niet. Misschien ga  ik er wel vanuit dat een show als Rail, maar ook zijn jongere variant OntraXS bij de meeste, zo niet alle treintjesliefhebbers bekend zijn. Rail is volgend jaar 30 jaar oud dus in de modelspoorwereld niet onbekend. OntraXS is in 2009 opgestart uit behoefte aan een hoge kwaliteit modelbanen in een specifieke setting. Ik mag mij met trots een van de eersten noemen die daarbij mocht zijn en die zijn steentje daaraan bijgedragen heeft. Met zijn 6 jaar heeft de tentoonstelling een behoorlijke faam in binnen- en buitenland verworven en mag doorsnee genomen rekenen op 10.000 bezoekers gemiddeld per editie.

Ik wil je graag uitnodigen om toch te komen, en als je komt krijg je van mij 2 toegangskaarten om het goed te maken dat ik / wij hier niet duidelijk geweest zijn.

Oke? :)

Greetz, Ronald Halma
Organisatie OntraXS / OntraXS Layout Division

Ger en ik vertrekken om 7:44 vanaf station Heerlen, ik las wel dat het Malieveld niet goed bereikbaar was met de pendeltrein , weet jij daar iets van Ronald.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Volgens mij gaat die pendel 1x per uur.
Maar ik loop altijd naar het museum, is een kwartiertje lopen en staat op borden goed aangegeven voor de onbekenden.

Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

De pendeltrein rijdt in het weekeinde wegens werkzaamheden vanaf Bilthoven en slechts om de twee uur, kijk dus eerst even op de ns-reisplanner, want vanaf Utrecht-Centraal moet je ook nog eens overstappen op Utrecht-Overvecht en een half uur eerder weg uit Heerlen. Wel mogelijk om in Utrecht een bus te nemen, kijk hiervoor op de site van het Spoorwegmuseum.
Succes, Ron Ebregt.
PS. Ik ga zelf op vrijdag met mijn kleinzoon, dan rijdt de pendel wel gewoon ieder uur.

Nou a.s. weekend kun je zeker gaan lopen, wat het weer betreft natuurlijk.
Normaal stelt dat niet zoveel voor, dat lopen dan!
En het is inderdaad maar 'n kwartiertje.
In ieder geval: iedereen veel plezier daar!
Hans, liefhebber On30 + H0

Nou, ik ben benieuwd naar de eerste foto- en filmpjes-verslagen! :D

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

OntraXS wordt voor mij toch vrijdag, met een kleine mogelijkheid op zaterdag ook, maar dat is niet zeker.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30