Atlas loc

Gestart door ger deguelle, februari 05, 2014, 18:41:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vraagje hoe is de ervaring met atlas loc's hoe rijden ze en zo .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Net zo goed als Kato's , maar wel de nieuwe Atlas , en met nieuw bedoel ik als ze maar niet 15-20 jaar oud zijn. Maar je had laatst zelf toch de website van Spookshow gegeven, daar staat alles op wat je maar weten wilt over locomotieven. Er zijn overigens zelfs splinternieuwe locs van Atlas die niet DCC vriendelijk zijn
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi,
Hier nog nooit eentje stuk gegaan en rijden doen ze ook wel goed. Eventueel wat veranderen aan de fabrieksinstellingen maar dat geldt ook wel voor andere merken. Ook met shows rijden ze wel eens een hele dag rondjes (??n loc rijd rondjes en met de andere rangeren we) zonder een enkel probleem.
Groetjes, Wim.

Ja er staat er een op MP die vond ik mooi daarom eerst ff naar vragen hier de link :

http://link.marktplaats.nl/774851144
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

februari 05, 2014, 20:22:33 #4 Last Edit: februari 05, 2014, 20:25:30 by Janbouli
Kost in de VS ook zo'n 60 dollar , is DCC voorbereid, voor die 55 dus redelijk , maar ik zou 45 bieden.

Er gaat een Digitrax DN163A0 decoder in , deze is board replacement dus een makkie.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op februari 05, 2014, 20:22:33
Kost in de VS ook zo'n 60 dollar , is DCC voorbereid, voor die 55 dus redelijk , maar ik zou 45 bieden.

Er gaat een Digitrax DN163A0 decoder in , deze is board replacement dus een makkie.

Ok Jan thx
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ok dit kan weg hier ik koop hem niet. Ik moet 52,50 doen en dan nog 35,00 voor de decoder daar koop ik liever wagons voor .

Dus dit kan weg thx voor te reageren
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf