Je werkplek..........?

Gestart door Robin87, januari 27, 2014, 23:10:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo allemaal,

op een aantal us-forums zie ik een draadje waar word gepraat over je werkplek, mensen laten hier hun stekkie, handige hulp stukjes, opberg systemen enz enz zien.
Omdat ik nu ruim een jaar geleden verhuisd ben, heb ik mijn oude hobby plek vaarwel moeten zeggen. Door het verbouwen hier heb ik tot nu toe geen eigen stekkie gehad, MAAR dat zit er weer aan te komen. Er is bijna een slaapkamer af (alleen nog wat plinten) en dan kan ik die gebruiken.....wel tijdelijk want er komt een grote ruimte aan waar ik in kan op het zolder met dakkapel. Ong 4,5 bij 8 meter....genoeg om mij uit te leven.

Nu dacht ik bij mijzelf ik heb echt alweer zoveel meuk verzameld dat ik nu netjes moet gaan stallen op een vast werkplekje, daarom start ik dit draadje om te kijken hoe jullie je werkplek hebben ingericht.
Is het geordend, een eeuwige bende, handige trucjes, opbergsystemen, eigengemaakt gereedschap, eigengemaakte machines enz.

Ik ben erg benieuwd, en misschien heb ik of anderen hier wel iets aan dus brand maar los en laat de fotos maar komen alstublieft! (schaam je niet! :D )


Dit is mijn tijdelijke werkplek!!!!!!    8)  :D ::)



Grtz Robin.

januari 27, 2014, 23:27:01 #1 Last Edit: januari 29, 2014, 21:10:51 by dutchbuilder
Ik organiseer volgens de chaostheorie......
Er zit een systeem in maar vraag niet welk.
Als ik ga opruimen dan is het binnen no time weer een zooitje omdat ik niets meer kan vinden!
Dus .....laat maar!
Dat is dus de radioshack anex hobbykamer anex slaapplaats.
De treinen kamer is redelijk opgeruimd

Ton
Erare humanum est

Zo ziet die van mij eruit als ie opgeruimd is, maar dat is ie dus bijna nooit  ::)















3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mijn werkplek ziet er zo uit!
Dat is dus in de garage.
Heb ik in het pand nog 'n kamer voor mezelf waar de vitrines staan en de computer.
Daar is ook nog 'n werktafel.
Dus al met al heb ik voldoende werkruimte voor mezelf ter beschikking.
Hans, liefhebber On30 + H0

Is de garage verwarmd Hans?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dit is mijn werkplek



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: dutchbuilder op januari 27, 2014, 23:27:01
Ik organiseer volgens de chaostheorie......
Er zit een systeem in maar vraag niet welk.
Als ik ga opruimen dan is het binnen no time weer een zooitje omdat ik niets meer kan vinden!
Dus .....laat maar!
Dat is dus de radioshack anex hobbykamer anex slaapplaats.
De treinen kamer is redelijk opgeruimd

Ton

Ik ken 't..... bij mij schijnt dat ADD te zijn... echt waar ;)

haha , Ger heeft speciaal voor de foto opgeruimd  ;), geintje  Ger is veel te netjes voor onze hobby  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 28, 2014, 19:43:12
haha , Ger heeft speciaal voor de foto opgeruimd  ;), geintje  Ger is veel te netjes voor onze hobby  ;)

Ik had hem inderdaad 3 dagen geleden opgeruimd er stonden te veel bekers rond voor de kleur te testen  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo wat netjes hiero, laat die van mij maar niet zien  ::)


Haha dat is nu net de bedoeling....kom op...schaam je niet 8) >:D
Grtz Robin.

Citaat van: milocomarty op januari 28, 2014, 19:59:48
Zo wat netjes hiero, laat die van mij maar niet zien  ::)

We kennen die timmerschuur van jou toch? ;D

Ton
Erare humanum est


Ok? hier een plaatje van mijn georganiseerd zootje ongeregeld. Maar het is net als bij Ton ik weet alles te liggen dus ga maar niet opruimen.

JohnT