A4 Diorama wedstrijd.

Gestart door Jefftrack, januari 24, 2014, 16:25:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

januari 24, 2014, 16:25:18 Last Edit: januari 24, 2014, 16:34:45 by Jefftrack
A4 diorama wedstrijd Eurospoor 2014

In samenwerking met Eurospoor en Railhobby organiseert Modelspoorwijzer.net de A4 dioramawedstrijd op Eurospoor 2014.

Simpel en eenvoudig onder het motto: "Niet te groot, niet te klein. Op een A4-tje moet het te bouwen zijn"!

U heeft vrijwel volledig de vrije hand waarna uw diorama 3 dagen lang tentoongesteld zal worden op Eurospoor 2014.

Er zijn twee deelnemerscategorie?n, te weten:

* Jeugd categorie voor deelnemers tot en met 17 jaar
* Volwassen categorie voor deelnemers van 18 jaar en ouder

Per categorie is er een prijs te winnen van de publieksjury en van de vakjury, die later bekend zal worden gemaakt. Daarnaast is er een extra prijs te winnen voor een bewegend element. 

Meld u vandaag aan, doe mee, en show uw diorama 3 dagen lang op Eurospoor 2014.

Klik hier voor verdere informatie en vragen etc......




welke grapjas is dit?
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

januari 24, 2014, 17:33:56 #2 Last Edit: januari 24, 2014, 17:49:16 by ger deguelle
Ik denk iemand van Eurospoor  ::)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Iemand van ??n van de buurtfora (modelspoorwijzer.net). Ik neem aan dat Jeffrey hier ook even toestemming heeft gevraagd aan Jan en/of John. (wel zo netjes tenslotte) Op BNLS staat de aankondiging ook al. Op zich een leuk idee, maar ik vind persoonlijk een A4 niet leuk genoeg om mee te doen. Net te klein en vooral het uitblijven van een "bak" vind ik jammer.

De draaischijf van Ton (voor originaliteit) of de Ikea-modules (voor de grootte) vind ik dan interessanter. 

Bovendien is het de concurrent (geintje)  ;D


Tsja, tussen die Nederlandse modellen wil ik niet staan. Is vervuiling van onze Amerikanen :-)
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.


Wat let je Martin, van mij mag je. :-)
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Jongens, jongens....... dat Jeffrey zich misschien niet gemeld heeft had anders gemoeten, maar je moet ook even naar het initiatief kijken. En dat is hartstikke goed. Of je nou Europees of Amerikaans of anders bouwt doet helemaal niet te zake. Het gaat immers om het bouwen zelf.

Dus als je mee wilt doe; doe mee. Als je niet mee wilt doen; ook goed ;)

Prima initiatief van Modelspoorwijzer!

Volgens mij zijn alle bovenstaande het daar ook met je eens. 8)

Jeffrey heeft ons keurig netjes gevraagd of hij dit op ons forum mocht zetten, aangezien het ook een Amerikaans diorama mag zijn en wij zoals Ronald ook zegt elke vorm van popularisatie van modelspoor natuurlijk aanmoedigen zagen wij geen enkel bezwaar tegen deze aankodiging.

Wat we wel eventueel zouden kunnen is vragen of Jeffrey een link op modelspoorwijzer wil zetten naar ons forum , zodat diegenen die daar Amerikaans sporen ook hierheen gaan komen.

A4tje is overigens een mooi formaat , kun je in N-schaal een leuke scene in bouwen, en in grotere schalen zeer gedetailleerd werken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dan geef ik toch de voorkeur aan Ikea APA maar niet als wedstrijdelement.
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Hi Martin, als je mee wilt doen heb ik nog 'n Loco voor je!
'n Amerikaanse Loco in TT.
Zonder motor en met plastic wielen.
A4 is toch te klein om er mee te rijden.
Jij kunt hem van mij hebben als je die voor dit wilt gebruiken.
Wat denk je?
Wordt deze Loco toch nog ergens voor gebruikt!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

januari 24, 2014, 19:12:31 #12 Last Edit: januari 24, 2014, 19:17:07 by JohnT
Geachte leden, dit bericht is eerder geplaatst als dat ik kon reageren.

Jeffrey heeft toestemming gevraagd en gekregen als tegenprestatie wordt ons forum genoemd als zijnde meewerkend door het toestemming geven voor deze aankondiging. Het is ook niet meer dan een aankondiging een ieder is vrij om hier wel of niet aan mee te doen. Tevens verzoek ik jullie discussies in deze op Modelspoorwijzer.net te voeren. Behalve als het om bouwerkjes gaat natuurlijk.

Dat Jeffrey zich in dit geval niet heeft voorgesteld als regulier gebruiker spreekt voor zich.

JohnT

Citaat van: Janbouli op januari 24, 2014, 19:08:59

Wat we wel eventueel zouden kunnen is vragen of Jeffrey een link op modelspoorwijzer wil zetten naar ons forum , zodat diegenen die daar Amerikaans sporen ook hierheen gaan komen.

Dat zou een prima initiatief zijn! :) ;)

ok, ok, misschien te snel geweest maar zag het als een typisch Nederlandse uitdaging.
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.