Amtrak

Gestart door ger deguelle, januari 23, 2014, 08:55:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ger ik heb hier een SDN144K0a , dus met geluid , is wat lastiger te installeren , je moet dan of een gaatje vrezen of een kleinere capacitor bestellen bij een electronica handel ( ebay ). je mag deze voor 50 euro hebben, mail me maar.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 24, 2014, 19:21:53
Ger ik heb hier een SDN144K0a , dus met geluid , is wat lastiger te installeren , je moet dan of een gaatje vrezen of een kleinere capacitor bestellen bij een electronica handel ( ebay ). je mag deze voor 50 euro hebben, mail me maar.

Jan ik ga liever  voor de DN163KOA
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Okay , raad je aan m dan uit de VS te laten komen , hier in Europa is die bijna net zo duur als die met geluid.

En Inexspoor , tja wat moet je daar nou van zeggen , midden in het modelspoor seizoen 5 weken niet bereikbaar , het gaat kennelijk te goed met Inexspoor.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 24, 2014, 19:26:56
Okay , raad je aan m dan uit de VS te laten komen , hier in Europa is die bijna net zo duur als die met geluid.

En Inexspoor , tja wat moet je daar nou van zeggen , midden in het modelspoor seizoen 5 weken niet bereikbaar , het gaat kennelijk te goed met Inexspoor.

Dat dacht ik dus ook
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: Janbouli op januari 24, 2014, 19:21:53
Ger ik heb hier een SDN144K0a , dus met geluid , is wat lastiger te installeren , je moet dan of een gaatje vrezen of een kleinere capacitor bestellen bij een electronica handel ( ebay ). je mag deze voor 50 euro hebben, mail me maar.

Jan vraagje hoezo moet ik dan een gaatje vrezen als ik namelijk bij decoders electro kijk staat die er gewoon bij dan past die tog gewoon ? Of zie ik dat verkeerd
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik zie namelijk geen verschil met de kaart alleen de ene heeft boxen en de andere niet  :-\
DN163KOA

En dat met geluid
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Die met geluid heeft er ook een capacitor bij , dit is een deeltje wat tijdelijk electriciteit opslaat zodat bij slechte stroom toevoer het geluid niet elke keer begint met opstarten van de motor.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 24, 2014, 20:00:22
Die met geluid heeft er ook een capacitor bij , dit is een deeltje wat tijdelijk electriciteit opslaat zodat bij slechte stroom toevoer het geluid niet elke keer begint met opstarten van de motor.

Ok dat gaat mij ff  te ver ik heb heb wel gelezen bij digitrax dat het fram aangepast moet  worden dat zie ik me echt niet doen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nee dat hoeft ook niet , maar dan moet je die capacitor vervangen met een veel kleinere.  Maar bij de niet-geluid decoder hoeft die capacitor ook niet.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 24, 2014, 21:14:19
Nee dat hoeft ook niet , maar dan moet je die capacitor vervangen met een veel kleinere.  Maar bij de niet-geluid decoder hoeft die capacitor ook niet.

Jan dat gaat me te ver  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 24, 2014, 21:16:14
Citaat van: Janbouli op januari 24, 2014, 21:14:19
Nee dat hoeft ook niet , maar dan moet je die capacitor vervangen met een veel kleinere.  Maar bij de niet-geluid decoder hoeft die capacitor ook niet.

Jan dat gaat me te ver  :-[

Is 2 draadjes solderen en die kleinere capacitor is zo te vinden.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 24, 2014, 21:20:00
Citaat van: ger deguelle op januari 24, 2014, 21:16:14
Citaat van: Janbouli op januari 24, 2014, 21:14:19
Nee dat hoeft ook niet , maar dan moet je die capacitor vervangen met een veel kleinere.  Maar bij de niet-geluid decoder hoeft die capacitor ook niet.

Jan dat gaat me te ver  :-[

Is 2 draadjes solderen en die kleinere capacitor is zo te vinden.

Ja ik heb net gekeken ja wat je bedoelt maar die zijn klein man
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Deie zonder geluid hebben ze bij Modellbahn atelier Berlin op voorraad
http://us-modellbahn.de/Digitalanlagen/Digitrax/Digitrax-DN163K0A::389.html , maar dan is het weer belachelijk 17 euro verzendkosten.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ja bij aat hebben ze ze ook en dat is maar iets meer dan een uur rijden naar kaarst 
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 24, 2014, 21:26:17
Ja bij aat hebben ze ze ook en dat is maar iets meer dan een uur rijden naar kaarst

En 30-40 euro benzine , en verder is een bezoek aan AAT niet veel waard , is een heel klein winkeltje.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N