Amtrak

Gestart door ger deguelle, januari 23, 2014, 08:55:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hij lijkt zo weggereden uit 'Rail away'. ;D Mooi Ger!!
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Als je hem snel wilt hebben , Inexspoor tenminste als ze hem op voorraad hebben, ff bellen zou ik zeggen of mailen.

http://www.inexspoor.nl/PDF/INEXSPOOR_Digitrax_JUN2013_Prijslijst.pdf

Ik zou natuurlijk zo lang er een uit een van mijn PA's kunnen halen is dacht ik de zelfde decoder.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Oei, Ger, wat 'n bjoetie!
Prachtige plaatjes.
Mooie trein hoor, die Amtrak.
HET IS NET ECHT!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: Janbouli op januari 23, 2014, 22:24:19
Als je hem snel wilt hebben , Inexspoor tenminste als ze hem op voorraad hebben, ff bellen zou ik zeggen of mailen.

http://www.inexspoor.nl/PDF/INEXSPOOR_Digitrax_JUN2013_Prijslijst.pdf

Ik zou natuurlijk zo lang er een uit een van mijn PA's kunnen halen is dacht ik de zelfde decoder.

Heb gemaild jan ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Grrrrr. Heb ik weer  ;D

Heb de mail hier ff zo gezet dat er mensen zijn die ook nu hier hee mailen


++ INEXSPOOR is tot en met maandag 10 februari 2014 gesloten.
++ INEXSPOOR ist bis einschl. Montag, dem 10. Februar 2014 geschlossen.
++ INEXSPOOR is closed till and incl. Monday, February, the 10th, 2014


Geachte relatie van INEXSPOOR, mevrouw, mijnheer,

Dank voor uw email.

Zoals vele modelbouwzaken is ook INEXSPOOR een eenmanszaak. Niet alleen als juridische rechtsvorm, maar ook letterlijk.

INEXSPOOR ontvangt per dag zoveel e-mails, dat het beantwoorden ervan op zich al een dagtaak is. Maar er moeten ook artikelen worden ingekocht, bestellingen worden uitgeleverd, locomotieven gedigitaliseerd en INEXSPOOR relaties worden ontvangen.

Het financi?le jaar 2013 moet worden afgesloten, leveranciers van INEXSPOOR moeten worden bezocht op de speelgoedbeurs in Neurenberg en nieuwe BEMO artikelen moeten gedigitaliseerd aan haar relaties worden afgeleverd.

Er is daardoor even geen tijd voor binnenkomende nieuwe e-mails en voor het beantwoorden van telefonische aanvragen.

Daarom worden vanaf maandag 6 januari 2014 tot en met maandag 10 februari 2014 geen binnenkomende e-mails gelezen en beantwoord en is de INEXSPOOR telefoon uitgeschakeld.

Reeds lopende e-mailcorrespondentie wordt uiteraard wel voortgezet. Ook worden door INEXSPOOR relaties nieuw binnengekomen artikelen normaal uitgeleverd.

Ik verzoek ik u vriendelijk uw email na de 10e februari 2014 nog een keer naar INEXSPOOR te sturen. Voor die moeite dank ik u bij voorbaat.

Deze email wordt automatisch gegenereerd dus reageren hierop heeft geen zin.

Met vriendelijke groet,

INEXSPOOR,
Ad Pontier

INEXSPOOR: Uw adres voor BEMO, D+R, Digitrax DCC, Schneider seinen en Tillig Elite railmateriaal

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: JohnT op januari 24, 2014, 09:36:42
Dit gebeurt regelmatig helaas.

JohnT

Ja ik ben  gek aan het worden hier John ik heb al naar veel firma's een mail gestuurd hier voor alleen bij all Amerikaan trains in Duitsland is die op voorraad maar is de verzending erg duur vind ik en het is maar hooguit anderhalf rijden van mij uit :(
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dan bel je AAT en vraag je of hij het in een envelop wil sturen. Bij Wenz doe ik dat altijd zo en dat scheelt vele euro's. Kan ipv 12 euro dan zomaar 4 euro kosten.

Heb hier wel goede ervaringen mee http://www.litchfieldstation.com/xcart/product.php?productid=2450041&cat=&page=1 is wel in de USA maar kwam vrij snel en niet zo prijzig in de verzendkosten, ging gewoon in een bubbelenvelop...

Ziet er goed uit Martin maar USA helaas
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


januari 24, 2014, 17:32:57 #26 Last Edit: januari 24, 2014, 17:39:27 by ger deguelle
Citaat van: milocomarty op januari 24, 2014, 17:16:59
Hmmm hoezo helaas, is zo simpel..

Zo als ik lal vaker gezegd heb geen Paypal 

Ben aan het kijken of ik deze week naar AAT  ga ben ik nog nooit geweest en naar hunnerbein ga ik ook niet meer heen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger, mooi stel, zeker een aanwinst.

Paypal heeft een Nederlandstalige website en je kan het ook aan je bankrekening koppelen, dus je hoeft geen creditcard te hebben. Ik heb tot op heden (werk er al zeker 4 jaar mee) nog nooit problemen mee gehad.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ik ook niet, daarnaast een nieuwe functie, geld via Ideal naar je paypal rekening...ken je geen buil aan vallen..

Daar hebben we Ger al vaker op gewezen... maar op een of andere manier denk ik dat hij angst voor PP heeft ;) Ger, PP is gewoon betrouwbaar en zoals al zo vaak gezegd; kan gewoon met een normale bankrekening, CC is niet meer nodig als je dat niet wilt.