The Lounge

Gestart door milocomarty, juni 19, 2012, 18:04:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: JohnT op juni 29, 2012, 08:59:04
Zal het lijstje met gecensureerde woorden maar is gaan invullen. Vind er hier genoeg.

JohnT

Doe maar niet... what's the fun of that? ;)


Het viel mij ineens op!
HUMOR!!!!!!!
Ton
Erare humanum est


Zo effe een bakkie doen en dan maar weer's verder met struikies draaien. Begin er lol aan te krijgen  :D

Ernstig rustig hiero, koffie klaar ontbijtje erbij. Iemand zin in scrambled eggs ? Rustig dagje ingelast, beetje natuur bestuderen en wat draaien  ::) begin er steeds meer lol in te krijgen, het draaien van boompies. Je verlegd ook telkens de grenzen  :P

Fijne zondag allen !!

Zeker ernstig rustig..... tja, da's niet anders. Ik ben nog aan het verhuizen binnenshuis, zo gauw ik en beetje op orde ben ga ik weer aan de slag! ;)

Kom net van mn werk, werk zo'n 40 van de 52 zondagen in het jaar, heb ik wel lekker door de week vrij . En een bakkie is een goed idee nu.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ben meer in voor een biertje  ;) maar alles 't is vakantie tijd niet..

Citaat van: milocomarty op juli 15, 2012, 22:56:52
Ben meer in voor een biertje  ;) maar alles 't is vakantie tijd niet..

Vakantie is voor mij in de winter. Maar een donker belgisch biertje ( niet pils ) lust ik altijd wel.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hier ook niet, moet 'n nieuwe machine verdienen  ::) dagje met mooi weer achter in de tuin boompies vlechten is voor mij ook vakantie  ;)

Zo iemand in voor een lekker avond bakkie, net terug van een beun. Zo maar eens een uurtje met wat dingen aan het prutsen. Heb wel het idee dat ieder hiero met vakantie is...

Bouwvak hier zeker..... ;) helemaal dood he? :P


Tour de Farce aan het kijken en een stukje Manhattan Kansas aan het maken, en een bakkie aan het doen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N