The Lounge

Gestart door milocomarty, juni 19, 2012, 18:04:05

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Was zo kaal hiero, denk open effe wat om lekker off topic te zeuren, bakkie koffie of een biertje erbij. Beetje afhankelijk van het tijdstip...

Pak de cognac en een doos sigaren!

Dan nog een schaakbord tussen ons in, en we're on!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Moe'k het eerst 's leren, mag het ook mens erger je niet zijn  ;D

'tuurlijk! Of scrabble...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Koffie bij het cognackie ! Heb net wat klaar. Zo even tijd om wat te gaan bouwen..

Morgen mensen, koffie loopt erdoor ontbijtje klaar, help jezelf..vandaag weer een dag van kassies bouwen en spuitwerk.  ;D vrij normaal dus.
Gister toch wat minder gebouwd dan ik in gedachten had, af en toe toch een te grote voetbalfreak.....

Prettige dag allen..

Goedemorgen, bezig mn spulletjes te pakken voor 3 dagen golf in Belgie.

Was van de week begonnen aan een kit van Branchline Laserkits, Roscoes Store, maar er bleken enkele muren gespiegeld laser cut, clapboard dus aan de verkeerde kant, helaas niet alle muren anders was het gewoon een gespiegelde bouw geweest. Heb de fabrikant gemaild, opgegeven welke sheets verkeerd waren en nu zijn de goede sheets al onderweg. De service van de Amerikanen is toch wel heel erg goed , heb tot nu toe alleen maar dit soort ervaringen gehad.

Ik had er de ramen en deuren al in zitten dus die worden ook vervangen, wie weet kan ik met de foute stukken nog wat anders maken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Lekker 3 dagen golven... 8)

Alles is weer te gebruiken Jan...

Citaat van: milocomarty op juni 20, 2012, 12:21:39
Lekker 3 dagen golven... 8)

Alles is weer te gebruiken Jan...

En weer terug, ja ik denk dat ik er wel wat mee kan Martin , heb ook nog wat los clapboard liggen en zo.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zo man gaan die 3 dagen snel. Schaam me dood, open ik een lounge en heb geen tijd om er een bak koffie te drinken. Hopelijk is de stress om dingen af te krijgen nu weer een klein beetje gedaan. Nog 2 kasten te bouwen voor de bouwvak en dan 's bezig met de reorganisatie van m'n werkplaats...moet een machine met een uitslag van 7,5m kwijt  ::)

Citaat van: milocomarty op juni 22, 2012, 21:13:56
Zo man gaan die 3 dagen snel. Schaam me dood, open ik een lounge en heb geen tijd om er een bak koffie te drinken. Hopelijk is de stress om dingen af te krijgen nu weer een klein beetje gedaan. Nog 2 kasten te bouwen voor de bouwvak en dan 's bezig met de reorganisatie van m'n werkplaats...moet een machine met een uitslag van 7,5m kwijt  ::)

Op zijn kant is hij misschien korter ;-)

JohnT

Zodan ,flink jongen ........zaag tafel? of zo'n kombie machine?
Ton
Erare humanum est

Formaatzaag Ton, die werkt nie ech op z'n kant.....enneh bijna een ton aan gewicht gooi je ook niet zomaar effe om  ;) ;D

ff op het net gekeken.....das een aardig apparaat zeg!
De enigste ervaring die ik heb is met een zaagtafel voor standaard platen.
Met voorloop blad voor de formica.

Ton
Erare humanum est



Das 'm zo'n beetje zaagtafel lengte 3.20 meter...