Ger scratchbuilding

Gestart door ger deguelle, januari 10, 2014, 11:57:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zo hier het volgende naar weer een nacht slecht slapen  >:D hierna ga ik andere dingen doen ff
Heb nog niet vast geplakt moet nog schuren en er goed in leggen



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Pff wat een werk, zou zelf denk ik voor verven gegaan denk ik. Maar het gaat er zo wel mooit uit zien.

februari 21, 2014, 13:27:36 #572 Last Edit: februari 21, 2014, 13:46:26 by ger deguelle
Zo ff twee dagen niet veel kunnen doen door een ongeluk met vinger en Stanley mes maar het gaat nu weer  ;) dus niet gaan klussen als je gestrest bent  >:D
Zo de tweede flat ook redelijk klaar op de reclame op het dak na en dan nog 5 te gaan denk ik zo .



En zo wil ik het krijgen als me het lukt als backdrop

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, dat is het risico van het vak, shit happens..........daily!!! >:D

Ton
Erare humanum est


Citaat van: JohnT op februari 21, 2014, 19:14:18
Ik zou er ook zo'n foto achter plakken dan zonder brug. Lijkt trouwens veel op Rotterdam.

JohnT

Ik heb gezocht hier voor johnT maar niets gevonden helaas .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zeer ambitieus Ger.
Maar zet hem op, je kunt het!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ger , zal ik je wat vertellen , de reclame op dat dak , staat niet op dat dak, staat op een gebouw ver er achter.  ;D ;D ;D

Links het gebouw met de reclame , rechts het gebouw wat je nu gebouwd hebt.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

google maar eens afbeeldingen , Downtown Denver Colorado of Panorama Denver, nog beter misschien om op Flickr te zoeken, heb je kans dat je iemand vind die de raw foto's heeft geplaatst , zijn beter af te drukken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Inderdaad, maar ach hoeft toch niet allemaal 1 op 1 te zijn Jan, ik vind het zo ie zo al kunstig wat Ger doet, mand geleden was die er nog bang voor om het te doen, en nu vliegen de panden om je oren bij hem ;)

Maar Ger wil juist wel prototypieel , hij is Denver Colorado aan het bouwen ( misschien niet 100% gelijk maar wel zoveel mogelijk ). Net zoals ik wil dat iemand van de VS die naar mijn baan kijkt zegt "hey dat is Kansas".
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Thx Jan zaal er vandaag eens heen kijken ,en die foto helpt mij inderdaad weer goed in de richting .
En al ik dat zo moet gaan printen kost mij nu veel te veel dan vind ik het mooier om het te proberen te bouwen .
En Hans inderdaad een maand geleden durfde ik het inderdaad niet maar ik vind het zo mooi om wat te proberen en als het lukt is het mooi mee genomen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Klopt Jan, maar de suggestie is soms beter dan het echte ding....

Bouw lekker verder Ger, gaat lekker zo !