Ger scratchbuilding

Gestart door ger deguelle, januari 10, 2014, 11:57:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Da's juist wel interessant Hans, dan heb je verschillende 'doorkijkjes' afhankelijk van je standpunt. Kijk maat eens bij Milocomarty, die is daar ook altijd mee bezig.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Pfff 2 uurtjes aan een plaatje snijden en wat versteviging aan brengen aan de binnenkant maar wel mooi om te doen  ;)



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Mooi Ger.
Het begin is er. Dit gaat vast wat moois worden  ^-^ ^-^
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Jongen, je krijgt de smaak te pakken.
En....... je kunt het!
Hans, liefhebber On30 + H0

Vannacht en vanmorgen wat aan de loods gedaan ff met wat plakband in elkaar gezet voor te kijken hoe het staat .



Hier wilde ik de plakband aan de buiten kant doen trek ik de grondverf er mee



Was wel ff denken hoe ik die kleine rammen er in krijg dat je ook naar binnen kunt kijken



Kijken voor wat dunnen strippen voor de hoeken van het gebouw en kleine balkjes voor het dak van binnen


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, er is speciaal plakband wat ze ook bij tekeningen gebruiken, die laat makkelijker los, ben even de exacte naam kwijt trouwens.

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 12, 2014, 12:57:32
Ger, er is speciaal plakband wat ze ook bij tekeningen gebruiken, die laat makkelijker los, ben even de exacte naam kwijt trouwens.

Geeft niet moet zo wie zo alles spuiten als er alles op zit vraag me ook zelf af waarom ik het nu gespoten heb  :-\
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Lijkt me niet dat de verf zomaar kan loslaten. Heb je het voor het spuiten wel goed schoon gemaakt?

Citaat van: CSX 6400 op januari 12, 2014, 13:11:36
Lijkt me niet dat de verf zomaar kan loslaten. Heb je het voor het spuiten wel goed schoon gemaakt?

Eerlijk niet aan gedacht  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat plastik is altijd een beetje vettig.
Of even met een stukje fijn waterproof schuren of met schuursponsje met afwasmiddel wassen.
Ik zelf gebruik reactie primer , dat hecht altijd.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op januari 12, 2014, 13:24:26
Dat plastik is altijd een beetje vettig.
Of even met een stukje fijn waterproof schuren of met schuursponsje met afwasmiddel wassen.

Ton

Thx voor de tip
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Spuitbus primer van de Action, en als je tape gebruikt dan maskerings tape , liefst de paarse van de Action plakt maar net genoeg om zoiets bij elkaar te houden.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ok ga ik die morgen halen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger
hoe groot moeten die balkjes ongeveer zijn?
ik zou wel wat uit plaat voor je kunnen zagen, 2 of 3 mm is een redelijke maat voor een balk
gr
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden