mijn eerste nieuwe aankoop

Gestart door Opa-Bullcat, januari 03, 2014, 21:48:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: Gerard Wassink op januari 10, 2014, 18:48:37
Citaat van: ger deguelle op januari 10, 2014, 18:20:26
Hans doe je dat extra ik word gek aaaaaaaaaa wat is die mooi  ik vind ze te gek

Rustig aan maar Ger, die dingen zijn zoooo ontzettend 2013. Old-school, stoom! ;)

Diesel RULEZ!

Ik heb me voorgenomen ooit zoon lok in mijn bezit te krijgen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, er staat er nu 1 op eBay voor 53$ :) schaal N

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 10, 2014, 18:50:51
Ger, er staat er nu 1 op eBay voor 53$ :) schaal N

Dat is dan heel goedkoop is analoog dan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ja die is zeker analoog Ger, tenminste er staat niet bij dat die al digitaal is dus.

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 10, 2014, 19:20:31
ja die is zeker analoog Ger, tenminste er staat niet bij dat die al digitaal is dus.

Als ik zoon lok komt moet die zeker eens op mijn baan kunnen ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf



die goedkoopste zou ik laten liggen, staat bij voor reparatie of onderdelen
gr
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

De goede zit al op over 200 dollar en dit is volgens mij niet de run met DCC en geluid . Die komen echt wel weer terug , ze hebben zo goed verkocht dat Athearn ze echt wel weer produceert, 400 dollar was volgens mij de prijs voor een met DCC en geluid.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik zou ook niet voor dergelijke bedragen op Ebay of welke andere veilingsite gaan shoppen. Koop dan liever in een winkel met goede service in het geval dat er iets opdoet.

JohnT

Dat is ook veel geld voor zo iets te doen ja daar heb je gelijk in John ,maar voor dat geld heb ik ook een mooie amtrak set voor bij mij op de baan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: JohnT op januari 11, 2014, 09:50:03
Ik zou ook niet voor dergelijke bedragen op Ebay of welke andere veilingsite gaan shoppen. Koop dan liever in een winkel met goede service in het geval dat er iets opdoet.

JohnT

Ik heb geen enkel probleem met kopen van Ebay, maar meestal wel bij dezelfde verkopers , sowieso ligt in de VS de garantie bij de fabrikant en niet zoals hier bij de winkelier. En de prijzen van de Nederlandse winkeliers daar koop je meestal 1,5 maal hetzelfde artikel voor uit de VS ook met de bijkomende kosten.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

als je net als ik amerikaans wil rijden, is eBay.com wel de beste optie om wagons en diesel of stoom te bemachtigen.

Ik vind onderstaande truck voor , nu nog 9$ , toch wel iets hebben :)


Jammer alleen dat voor zo'n enekel stuk , de VS verzendkosten erg hoog zijn. Meestal loont het pas als je enkele items kunt verzamelen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

je hebt gelijk Jan, meestal koop ik in dit geval ook bij dezelfde verkoper meer items als hij zaken heeft die mij bevallen, EN ik laat het als gift versturen naar mijn prive adres en verzoek of hij als het kan geen zakelijke afzender op wil zetten :)

Ons ben zunnig he :D :D