mijn eerste nieuwe aankoop

Gestart door Opa-Bullcat, januari 03, 2014, 21:48:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

na ongeveer half marktplaats van rails te hebben ontdaan, en links en rechts een leuke stam, wilde ik jullie mijn eerste aankoop bij wentink toch niet onthouden.

Daar wij, mijn vader en ik gek zijn van de Big Boy, mocht deze uiteraard ook niet aan mijn verzameling ontbreken, vandaag kwam die dus binnen, hieronder enkele foto's van de grote jongen.

Andere foto's volgen nog van mijn overige aankopen, maar ben op deze apen trots eigenlijk wel :D :D :D

Als mijn cannon camera weer opgeladen is betere foto's

Wow! nice........

Hans, een woord van advies; Maak niet zoveel losse onderwerpen aan , dan word het een onoverzichtelijk zooitje op het forum.
Je naamgenoot heeft er ook een handje van.
Probeer zoveel mogelijk dit soort onderwerpen in je eigen layout topic te houden.

Ton


Erare humanum est

Ja ik niet weten he, ik heb nog geen layout, maar dan moet de moddereter hem maar verplaatsten naar een goed plekje :)

Hans , maak maar een topic aan , in de mijn layout categorie , zet er maar een leuke naam boven dan verplaats ik de diverse draadjes daar naar toe tenzij ik vind dat ze in een andere rubriek thuis horen.

Welk merk is de Big Boy, Athearn met geluid ?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mooie aankopen Hans....je doet de economie bloeien!

Dit staat toch geheel los van een layout door Hans, hij laat zijn recente aankopen zien. Dus ik zie niet in wat er mis is met een aparte topic over zijn aankopen. Zo blijft de layout topic vrij van allerlei off topic posts.
Jeroen

Daarom zei ik al tenzij het niet in mijn layout past , maar hij had al eerder wat topics die wel onder een noemer zouden passen. Dit past overigens wel onder mijn layout , is natuurlijk ook heel breed want alles is bijna voor je layout.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Wauw, wat 'n bjoetie!
Als het kan, laat 'n keer 'n filmpje zien hoe die over het spoor kruipt?
Hans, liefhebber On30 + H0

Als het de Athearn is zal dat kruipen tegenvallen.... dat doet eigenlijk maar 1 BB goed en dat is de Trix ;)

Hallo Jan het is er 1 van rivarossi en hij zit weer netjes in de mooie doos, en wat dat kruipen betreft, ik ga het mee maken als ik een klein baantje neerleg even met grote bochten :D

Hans heb je mn pakketje binnen?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ja Jan sorry, was je helemaal vergeten laatste 2 dagen 12 pakjes doosjes enzo binnen gekregen, zal maar niet vertelen wat me meisje zei *&^R%#%$&^*&*(*() ()_)_) &*&&^%#&^^#& juist dus.

En dan moet er nog een berg uit amerika komen waaronder 2 big boy's , nu maar hopen dat de douane me mist :)

Hans

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 04, 2014, 22:20:26
Ja Jan sorry, was je helemaal vergeten laatste 2 dagen 12 pakjes doosjes enzo binnen gekregen, zal maar niet vertelen wat me meisje zei *&^R%#%$&^*&*(*() ()_)_) &*&&^%#&^^#& juist dus.

En dan moet er nog een berg uit amerika komen waaronder 2 big boy's , nu maar hopen dat de douane me mist :)

Hans

Nog 2 big boy's ik word gek hier
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Met het risico dat Ger gek word zet ik toch onderstaande filmpie neer wat eigenlijk een foto moest zijn :)

IMG 0532

Nr 2 Ger :( sorry

januari 10, 2014, 18:20:26 #13 Last Edit: januari 10, 2014, 18:24:10 by ger deguelle
Hans doe je dat extra ik word gek aaaaaaaaaa wat is die mooi  ik vind ze te gek
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 10, 2014, 18:20:26
Hans doe je dat extra ik word gek aaaaaaaaaa wat is die mooi  ik vind ze te gek

Rustig aan maar Ger, die dingen zijn zoooo ontzettend 2013. Old-school, stoom! ;)

Diesel RULEZ!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop