Big Bull Rail Road

Gestart door Opa-Bullcat, januari 02, 2014, 11:16:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hans , heb je iets moeten doen om die in DC te rijden? Is namelijk DCC, moet je dan iets omzetten of zo?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Veel DCC decoders staan standaard zo ingesteld dat ze op zowel DCC als op DC rijden.
Da's het eerste wat ik uitzet in de programmering.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

ehhhhhhh

Jan ik heb hem op de rails gezet en knop omgedraaid, en hij scheurde weg :D




Citaat van: Opa-Bullcat op januari 06, 2014, 18:59:56
ehhhhhhh

Jan ik heb hem op de rails gezet en knop omgedraaid, en hij scheurde weg :D

Wist je wel dat ie DCC was?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nee Jan dat wist ik zelfs niet, had je me ook niet vertelt trouwens :D of wel?

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 06, 2014, 19:05:44
Nee Jan dat wist ik zelfs niet, had je me ook niet vertelt trouwens :D of wel?

Eh , nee , stond volgens mij wel in het bericht dat ik had onder te koop hier. Dus als je DCC gaat , is deze iig al klaar.  ;)  En als ik zie hoeveel locs je al hebt , neem ik aan dat je DCC gaat.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hallo Jan, yep ik ga zeker op de main line digitaal ik heb dubbel spoor rondom in gedachten, hier rijden alle treinen overheen die normaal ook even uit het zicht moeten blijven, ik zit alleen te dubben, moet ik ze ook echt onderlangs uit het zicht laten of in het zicht, maar en NS sprinter door de grand cannion leek me niks :D :D

maar ik ga je mooie trein zeker eens op mijn  dcc test baan neerzetten :D

bedankt nogmaals hij ziet er echt schitterend uit.

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 06, 2014, 19:31:58

maar ik ga je mooie trein zeker eens op mijn  dcc test baan neerzetten :D

bedankt nogmaals hij ziet er echt schitterend uit.

De reden dat ik zelf 4 doodlebugs in N-schaal heb, waarvan er overigens 2 verkocht worden en 1 ervan puur is om een wat oudere Santa Fe doodlebug makkelijk DCC te maken is. Die dingen zijn imho erg leuk om te zien.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mooie Loco, Hans, die Big Jongen!
En ook een mooi geluid erin: tjoek, tjoek!!!
Die hamer? Voor eventuele reparaties?
Hans, liefhebber On30 + H0

januari 07, 2014, 02:12:01 #24 Last Edit: januari 07, 2014, 02:26:13 by johnlostcreek
Hi Opa,

Wat me niet bevalt zijn de niet Amerikaanse treinen die je laat zien op dit forum.
een echt Amerikaanse rijder houd niet van vlijsman en markelin.


Maar nu serieus.
Is het niet mogelijk om de boogstalen groter te maken want je lange locs hangen ver uit over de rails.


groeten John LC

www.lostcreek.nl

@Hans, je kent het wel, ik wilde snel ff mijn grote jongen zien rijden uiteraard, dus was ik nog volop met met test tafel bezig, en die hamer lag daar gewoon.

@John, die trein rijden daar niet, dit is puur om dcc te begrijpen, de boogstralen worden later R10 of nog wijder als het aan mij ligt, flexrails denk ik wel

YESSSSSSS

Nu eens kijken voor minimaal 3 offertes, en aannemers die ALLES regelen er omheen.

Ik heb geen trek om achter vergunningen enzo aan te gaan lopen :)

Hans

Maar kan nu wel een schets maken van hoe ik de baan wil, grof getekend dus dan :) heeeel grof

Super mooi Hans ben benieuwd hoe het word
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Proficit Opa das mooi een ruimte kunnen bouwen, kan je het meteen ook helemaal geschikt maken voor een baan.

Vanuit een hotel in Hamburg.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ja Jan, ik dacht nu weet ik wat, dus hopla anyrail in, even wat kijken met de juiste maten van 5 x 5,5 mtr  :D

ehhhhhhhhhh, DAT IS HEEL groot hoor, daar moet ik met recht eens goed voor gaan zitten dus.