Nieuw 0n30 baantje

Gestart door Ivo R, juni 19, 2012, 16:12:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ivo, als jij het niet wilt ophalen breng ik Bart graag die 2 flessen goede wijn! ;)

Da's toch een aanbod wat je eigenlijk niet kunt laten liggen... ;)

Martin, Ik heb ook nog een Forney met zunami decoder en crew in de aanbieding. Echter geen studenten tarief!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: milocomarty op juni 20, 2012, 12:51:38
Da's toch een aanbod wat je eigenlijk niet kunt laten liggen... ;)

Zeker weten.

"Ik ben een student, ik ben een student!"

Bart, wat wil je voor die Forney hebben? Ik rij ook 0N30, weet je nog? ;) En hij zou een nieuw thuis kunnen krijgen op de Lake louisa RR.
(Mag ook per PB aan Martin en mij ;) )

Dat is zeker een fantastische aanbod. Ik stuur een PB!

Heren, echt super al de links en info die jullie geven. Vind het echt top!  :-* :-*

Ivo


Dialoog Forney zal moeten wachten tot het weekeinde. Dus Ronald en Martin, even geduld gaarne.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

We wachten gespannen af..... :) ;)


Ivo
als ik het goed lees ga je dus je spoor spijkeren, ik heb nog wat spijkers over ,deze mag je zo hebben (kleine sponsoring)
ik wil ook wel wat hout (voor bielzen) op maat zagen voor je  ;), ik denk dat 3 a 3.5mm vierkant een redelijke maat is.
je zal het wel op lengte moeten zagen/knippen/snijden (en niet stiekem voor je SIK gebruiken 8)).

ik zal het aan Bart een keer mee geven , je zal daar toch nog een lok gaan ophalen ;D.

gr
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Hoi Cor,

Super aanbod! Maar ik heb met Martin een leuke deal kunnen sluiten en heb dus al het rails voor het baantje geregeld. Ik heb daar nog even over na zitten denken maar mijn H0 plannen zijn ook blijven steken op het kopen van rails. Dus nu kan ik zo door naar de scenery. Misschien als het baantje ooit af is dat ik dan de rails nog een keer ga vervangen en dan zelf spijkeren.

GR Ivo

Ivo
goed nieuws, ik denk dat iedereen nu wel benieuwt gaat worden naar je baantje :)
gr
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Cor, wat vraag je voor dat zakkie spijkers ? Wil ze wel overnemen als je ze niet meer gebruikt ..

Martin
PB gestuurd
groet
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Hi Ivo, alvast om je lekker te maken :)




Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn