Auteur Topic: De Kerstkaartenbak  (gelezen 5133 keer)

Offline American

• Challenger Super poster
Ook van deze kant voor allen
Hans, liefhebber On30

Offline BvDoorn

• Hudson Ervaren rot

Een beetje te laat voor de kerstwensen maar ik wens jullie een bijzonder mooi en gezond 2019 toe.

Persoonlijk ga ik er van uit dat na mijn staar operatie in januari ik weer voldoende zicht heb om mij weer bezig te houden met model trainen. Vooral nu ik per 15 januari stop met werken. Allemaal vrije tijd die een opvulling vraagt.

Offline American

Ook voor jouw en je gezin een gezond 2019.
Trouwens, mooie loc Bart.
Hans, liefhebber On30

Offline BvDoorn

• Hudson Ervaren rot
De loc is de favorite switcher, moet alleen de wielen eens schoon maken :). Je kan hem terug kopen natuurlijk  :wink:

Offline American

Je hebt de loc mooi opgekalefaterd moet ik zeggen.
Bij mij zou die loc nooit kunnen rijden.
Wees er heel blij mee, jongen!
Hans, liefhebber On30

Offline Joop_L

• Pacific Doet volop mee
Ook namens mij, iedereen de beste wensen voor 2019. Geen foto of wat dan ook met kerstwensen. Alles zit momenteel nog in de dozen verpakt.  :grin:

@Bart. Geniet van je VUT/pensioen en de daarbij horende vrije tijd.  :cheesy: Als het net zo gaat als bij mijn schoonvader, dan ben je redelijk druk  :grin:
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Offline BvDoorn

• Hudson Ervaren rot
Ook namens mij, iedereen de beste wensen voor 2019. Geen foto of wat dan ook met kerstwensen. Alles zit momenteel nog in de dozen verpakt.  :grin:

@Bart. Geniet van je VUT/pensioen en de daarbij horende vrije tijd.  :cheesy: Als het net zo gaat als bij mijn schoonvader, dan ben je redelijk druk  :grin:

Joop, bedankt voor de wensen en de waarschuwing  :wink: