LOW WATER CREEK (0n30)

Gestart door Narrowon, december 06, 2013, 11:04:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klopt jan: ik moet, vooral aan de linker kant, nog met wat verdund zwart aan het werk voor meer contrast. Wel is het zo dat een foto met mijn camera door de flits niet helemaal een goed beeld van de werkelijkheid geeft.

John, op de boven baan is de boel aangesloten, dus daar kan de Porter rijden. De lage baan moet nog verder aangelegd worden en aangesloten.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Hi poul,

Zou wel leuk zijn om een filmpje van je rijdende loc te maken
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dat is waar John, maar dan moet ik wel een camera hebben en die heb ik momenteel niet. :(
Komt misschien later weleens... ;)
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Sinterklaas?
Hans, liefhebber On30 + H0

Mobieltje?
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Sinterklaas...... wel een idee Hans.

Maarten, ik heb wel een mobieltje maar allen om te bellen. Niet zo-een waar je van alles mee kan doen en..... oh ja, je kunt er ook nog me bellen.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Citaat van: Narrowon op februari 14, 2014, 12:01:49
en..... oh ja, je kunt er ook nog me bellen.
Touch? Poul! Bellen is eigenlijk een van die dingen die ik er nog het minste mee doe... ;D
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Ja, zo gaat het met de techniek van tegenwoordig. Maar het is wel makkelijk zo'n camera erop.
Misschien schaf ik ook wel zo'n ding aan, of anders een kleine, losse camera. :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30


En ze kosten geen drol..... Kijkshop, staan ze al voor een tientje of 7. Doe er 2 bij en je kunt filmen ;)

Wat ik al zei: "Misschien schaf ik ook wel zo'n ding aan, of anders een kleine, losse camera. :)"
Maar een nieuw fototoestel waar ook filmpjes mee gemaakt kunnen worden is ook nog niet ze gek: twee dingen in een klap.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Ik heb net een Lumix op de kop getikt op MP, daar kun je best goedkoop een hele goede camera vandaan halen hoor...
Die van mij:  Panasonic Lumix DMC-FS10 voor 40 euries... ;)
Grtz Robin.

Juist ja, zo moet je het eigenlijk zo'n beetje doen. Goed idee ;) :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Ik heb de 15? Ore Cars  (2-Pack) van Morgan Hill Models uit de USA ontvangen.
Als ik het geheel zo bekijk heb je hiermee een mooie basis om zelf meer van deze Ore Cars te maken. Het onderframe is van kunststof, maar kan heel goed zelf van hout worden gemaakt, of van messing in elkaar worden gesoldeerd.
Verder zijn de stagen, remwiel en imitatiebouten enz. wel via Grandt Line te verkrijgen.
Zie de foto.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Hoe vind je deze Ore Cars Poul?
Dit zijn bouw pakketjes van Trout Creek Engineering Kit 7860 20 FT..
Ze zijn helemaal van hout met messing en 'n paar plastic onderdelen.
Ik heb er 4 vier van, 2 zijn al helemaal geweatherd, 1 is in elkaar gezet (zie foto's) en 1 moet nog in elkaar gezet worden (is te koop).
Het zijn prachtige en zeer gedetailleerde kits.
'n Plaatje om te zien!
Hans, liefhebber On30 + H0