Railroad Alaska

Gestart door Javato, december 02, 2013, 22:23:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Een nieuw programma over de Alaska railroad.

"Kijk mee hoe deskundige vakmensen, waaronder bouwvakkers, monteurs en machinisten, de 800 km lange spoorlijn door Alaska tijdens de extreme wintermaanden berijdbaar te houden"

Vanaf maandag 9 december om 22.00 uur op Discovery channel.
Met de vriendelijke groeten,  JAN

Ah , jammer vandaag gemist maar zal ongetwijfeld herhaald worden of te downloaden zijn.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


En dan had ik het nog wel onderstreept  ;)
Met de vriendelijke groeten,  JAN

Oeps  ??? :-[ ::)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op december 03, 2013, 20:35:30
Oeps  ??? :-[ ::)

Was mijn eerste reactie toen ik dat zag ook  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Probleem met opnemen is dat tegelijkertijd op Ned1 een programma uitgezonden wordt, dat de directrice erg graag opgenomen wil hebben, nl. "Dokter Deen" Gelukkig herhaalt Discovery het.
Extra kansen zijn de nacht van maandag op dinsdag van 02.50 tot 03.45 en op dinsdag ochtend van 11.30 tot 12.20.
Voor de volgende weken heb ik ook geen gegevens, maar hopelijk zijn de tijden hetzelfde.
Ikzelf stel de timer maar in op de nacht en gaat het fout, kan ik altijd nog dinsdagochtend proberen 

Ron Ebregt


Ja John, dat kan, maar ik kan er niet twee tegelijk opnemen, dus dan kan ik wel direct naar Discovery kijken en de herhaling 's-nachts opnemen
Ron

Ron, voor zo'n programma blijf je toch gewoon s'nachts op? ;)

Citaat van: gilpin43 op december 05, 2013, 15:31:11
Ja John, dat kan, maar ik kan er niet twee tegelijk opnemen, dus dan kan ik wel direct naar Discovery kijken en de herhaling 's-nachts opnemen
Ron

Ok? dacht kijken en opnemen niet goed gelezen.

JohnT