Kitforums visits F&SM

Gestart door Janbouli, november 08, 2013, 21:09:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het gebeurt niet vaak dat er foto's genomen mogen worden van George Sellios Franklin and South Manchester, maar een groep van kitforums mocht dat wel tijdens een zeeer speciale layout tour.

Op deze site vind je veel van die foto's. Machtig mooi , imho een van de mooiste banen die er is, zeker als je van oude stads scenes houd.

http://vikaschander.com/photo-gallery/franklin-south-manchester/
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ff snel gekeken super mooi
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Geen woorden voor zeg... Wat een details!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Wauw!!!
Dat zijn nou leuke sits voor ons Forum leden.
Hebben we morgen wat te doen als de site er uit ligt!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Heb hem bij mijn favorieten staan kan ik regelmatig is kijken. Ik vraag mij altijd wel af bij dergelijke banen, hoe hou je het schoon?

JohnT

Citaat van: JohnT op november 09, 2013, 09:23:04
Heb hem bij mijn favorieten staan kan ik regelmatig is kijken. Ik vraag mij altijd wel af bij dergelijke banen, hoe hou je het schoon?

JohnT

Ja dat heb ik me ook al vaak afgevraagd, met al die details kun je moeilijk ff met een stofzuiger aan de gang. Aan de andere kant denk ik dat hij de ruimte zo stofvrij mogelijk houd en de stof die dan nog op de gebouwen en zo valt als natuurlijke weathering beschouwt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Effe 'n jaartje er flink tegenaan!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Jaja, zal zeker in een jaar dat gaan doen waar George  28 jaar voor nodig heeft  ;) ;D

Hoi,


Prachtige baan die ook al geheel terecht een aantal keren in MR heeft gestaan.
En wat lees ik in de MR ? Hij stopt met z'n bouwpakketjes.
Wat ik mij nu afvraag of ??n van de forumleden zo'n bouwdoos in huis heeft.


Groetjes ,Wim.

George  Sellios had iemand op bezoek deze week , en een van de leden van Kitforums heeft er een fotootje van gemaakt.



3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Hartstikke mooi baan waar ik mede door in de US scene terecht ben gekomen en die mij ook gevormd hebben in mij eigen doen.

Wat me wel irriteert is de afstandelijkheid van dit soort gasten. Ik ben groot voorstander van promotie van de modelspoorhobby, ook naar de jeugd toe. En dat is bij deze mannen niet aan de orde. Heel jammer ;)


Citaat van: usronald op december 06, 2013, 10:13:16
Hartstikke mooi baan waar ik mede door in de US scene terecht ben gekomen en die mij ook gevormd hebben in mij eigen doen.

Wat me wel irriteert is de afstandelijkheid van dit soort gasten. Ik ben groot voorstander van promotie van de modelspoorhobby, ook naar de jeugd toe. En dat is bij deze mannen niet aan de orde. Heel jammer ;)

Ronald bedoel je nou George of Rod Stewart, of allebeide
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N