Euromodelbouw Genk

Gestart door robboxxx, oktober 11, 2013, 18:34:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

12 & 13 oktober. Ik ga zaterdag 12 oktober. Nog iemand?

Nope jammer genoeg geen tijd, zelfs niet om met m'n eigen baantje in Sedan te staan....de baan staat er wel, ik niet  ;)

Ik ben er geweest en stond verteld van het relatief grote aantal Amerikaanse banen. Ik post zo snel mogelijk een foto impressie.

Ik moest helaas werken , is nog dicht bij ook, was zeker gegaan als ik tijd had gehad. Kom maar op met die foto's Rob.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ook ik ben zeer benieuwd naar je foto's!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Nou mensen. Ik ben de halve avond bezig geweest met het uploaden. Zonder succes. Ik stop ermee.

Even uploaden naar een externe server (photobucket of zoiets), dan linken. Gaat prima, kost niks.

Ja, ik ken Photobucket. Het probleem is dat de bron bestanden zo'n 85 mb groot zijn. Als ik ze op "kleinste bestandsgrote" verklein, zijn ze nog veel te groot. Ik moet ze "bewaren als" op kleinste bestands grote. Dan w??r "bewaren als" op kleinste bestands grote. En nogmaals "bewaren als" op kleinste bestands grote. inmiddels is de kwaliteit dusdanig naar de vaantjes dat het niet meer de moeite waard is om te posten.

Ik heb zo'n 45 foto's. Begin er maar eens aan. Dat kost me erg veel tijd.

Ik kan je een link geven die je tijdelijk kunt gebruiken om foto's te plaatsen. Ik zet ze dan wel in ons fotoalbum
.

JohnT

Citaat van: robboxxx op oktober 15, 2013, 07:16:05
Ja, ik ken Photobucket. Het probleem is dat de bron bestanden zo'n 85 mb groot zijn. Als ik ze op "kleinste bestandsgrote" verklein, zijn ze nog veel te groot. Ik moet ze "bewaren als" op kleinste bestands grote. Dan w??r "bewaren als" op kleinste bestands grote. En nogmaals "bewaren als" op kleinste bestands grote. inmiddels is de kwaliteit dusdanig naar de vaantjes dat het niet meer de moeite waard is om te posten.

Ik heb zo'n 45 foto's. Begin er maar eens aan. Dat kost me erg veel tijd.

Oke, da's lastig. Jammer maar helaas, toch bedankt voor je moeite! :)

Ik denk dat Flickr de foto's wel aankan en Flickr is ook gratis!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ik ben afgelopen weekend met Jacq Damen met zijn logging baan the MILL in Genk geweest.
Er was veel te zien. Mooie banen en veel andere modelbouw. Zeker een aanrader om de volgende keer naar toe te gaan.

John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl


na veel heen en weer gekopieerd te hebben, toch nog resultaat.