Us - Modellbahn Convention in Duitsland

Gestart door ger deguelle, september 12, 2013, 08:31:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoi allemaal .

Ik wilde deze ff met jullie delen :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Maar dat weten de meesten al wel hoor ;) Naar toe gaan, is best leuk. Wij staan er in 2015 ;D ;D :)

Ger ik zal proberen een van die 2 dagen vrij te krijgen kunnen we met zn 2en daar heen gaan, weet alleen niet of het zal lukken, de week erna heb ik ook al het weekend vrij nodig voor Eurospoor.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op september 12, 2013, 17:44:40
Ger ik zal proberen een van die 2 dagen vrij te krijgen kunnen we met zn 2en daar heen gaan, weet alleen niet of het zal lukken, de week erna heb ik ook al het weekend vrij nodig voor Eurospoor.

Kijk Maar jan ik hoor het wel  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hij staat in mijn agenda, maar weet niet helemaal zeker of ik dat weekeinde kan wegens los gepland familie evenement.
Het is voor mij rond de 4 a 5 uur rijden uit zeeland vandaan en kan dan best wel wat limbo's oppikken "en route".
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op september 14, 2013, 11:17:26
Hij staat in mijn agenda, maar weet niet helemaal zeker of ik dat weekeinde kan wegens los gepland familie evenement.
Het is voor mij rond de 4 a 5 uur rijden uit zeeland vandaan en kan dan best wel wat limbo's oppikken "en route".

We horen het wel wie er allemaal heen gaat  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag geweest, samen met John Vogelaar. Een ontzettend leuke dag gehad samen. Het is effetjes 670 km heen en terug maar och, moet je voor de hobby overhebben. Ik was er iig wel even aan toe na de afgelopen hectische periode hier.

Wat impressies:



















En wat nieuwe aanwinsten in 0:



En samen met een H0 locje.... wat een beest he?:



Een mooi aantal 0 banen, dat geeft toch aan dat deze schaal in de lift zit momenteel.
Nogmaals een fijne dag gehad. Ben wel moe nu maar dat was 't wel waard! :)

Was inderdaad de moeite om er heen te gaan. onderstaande foto`s van Ronald laten zien wat jullie hebben gemist.
Waar ik even van moest kwijlen was de live steam Shay van Gerd. Hoop dit ook eens te kunnen bouwen.


Hier een foto van de Shay met de bouwer.


En nog wat meer foto`s van de Shay, echt te gek






gr John LC


John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Mooie foto's, hoor!
John, zoon sjee bouwen, dat is toch geen punt voor je?
Hans, liefhebber On30 + H0


Cool of is het HOT, dank je voor de foto's , fantastische weathering op die foto met de pickup. Graag meer als je het hebt Ronald of John
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mooie foto rapportage. Merci
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Hoi,


Mooie baantjes daar. Moeten we ook maar eens naar toe.


Groetjes, Wim.

Was dus zeker meer als de moeite waard.
Stond daar met Ren? met SN3 baan, veel belangstelling voor deze schaal en ook veel mensen weer gesproken.
Zoals Ronald aal aangaf, de Nullers zit behoorlijk in de lift, heb zelf nog wat nieuw materieel in 0 gescoord: boxcars voor ?19 per stuk en een worktrain van 3 wagens voor ? 42, dus niet verkeerd.

Een aanbeveling voor allen om daar naar toe te gaan, de afstand is meer dan de moeite waard (vind ik dus).

Gr. Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.