33 Street yard

Gestart door BvDoorn, juni 03, 2012, 14:29:45

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Nieuw aanwinst


Cadillac Viewmaster 1956

Schaal 1/43

Het is niet altijd treinen en deze is het heel mooi. Ondanks dat het een special edition is ga ik op zoek naar een pappa, mamma en 2 kinderen plus een hond op de achterbank.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

mooie bak
misschien hier al gekeken voor een gezin: http://www.arttista.com/

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Inderdaad een mooi ding .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Erg mooi , kan me herinneren dat wij in de 60er jaren in Canada een Ford hadden met zo'n (kunst)houten panelen aan de zijkant.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Jazeker dat is een goed jaar ;D

Ton
Erare humanum est

@ Cor, Ik had ze al gezien bij Arttista en denk er ook over daar een gezin mee samen te stellen ;)

@ Ton, in de woorden van Frank Sinatra "It was a very good year"......
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

O yehhhhh! right on man.... O0

Ton
Erare humanum est

Het is al wel een paar maandjes terug dat ik een gezin met hond in de Cadillac Viewmaster heb gezet, nooit aan fotograferen toegekomen. Nu dus statie portret van de Cadillac met familie.



Blijft lastig om licht in het interieur te krijgen zonder de buitenkant over te belichten. Allé ik ben er content mee :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Wat een mooi wagentje.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mooie wagen. En met het gezin erin is hij echt compleet
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Inspiratie genoeg. Materiaal ook voorhanden maar tijd was spaarzaam het afgelopen jaar. Sinds een paar weekeinden bezig met een fabriek die aan de linker kant achter de staging (schuiflade) komt te staan. Het wordt een schoenen fabriek met eigen 'indoor' laad/los perron. Nee het wordt geen fabriek voor dames schoenen, dit zou meer op zijn plaats zijn op een Italiaanse baan :)

Veiligheidsschoenen, cowboy laarzen en dat soort spul is meer in lijn met het Amerikaanse.



Bouwmateriaal is 3mm floamboord en allerhande spullen die ik nog had liggen. Laadperron is 90 cm, lijk veel maar is in werkelijkheid maar 43.20 meter.



Het motief van de binnen muren zijn van Clevermodels (zelf uit te printen kartonnen bouwkits).



Waarom de moeite om de binneninrichting te moduleren. In de zijwand komen ramen en dus kun je de binnenkant van het gebouw zien. Ook omdat de overhead deur bij mij altijd op staat. Ik heb eraan gedacht om hem beweegbaar te maken maar uiteindelijk vanaf gezien (tijd ........)



De buitenmuur. De steentjes zijn sticker vellen van Micromark. Moet ze alleen nog met matte lak behandelen maar heb nog zeker 6 ramen uit te snijden ;)



Bovenaanzicht van het interieur. Lengte is goed voor 2 high cubes box cars. Volgend weekeinde weer verder.

- Ramen uitsnijden
- Dakspanten aanbrengen
- Voorgevel plaatsen met 3 x vrachtwagen docking posities
- 2 verdiepingen productie en kantoor erop plaatsen (niet op het overdekte laad / los perron
- Tussendoor electra voorbereiden voor verlichting.
- Etc.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ontspanning is erg belangrijk bij werk.
Lekker bezig.
ken je deze?
http://paperbrick.co.uk/index.php?action=home

Ton
Erare humanum est


Ziet er goed uit
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf