bachmann shay HO conversie

Gestart door easthouselumber, augustus 22, 2013, 13:18:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennie ehhh DJ,
Het is en blijft een kleine wereld, we komen elkaar altijd en overal weer tegen.
Vorig jaar veel bekenden ook gezien en gesproken in Walferdange, een klein plaatsje Maar een gezellige tentoonstelling) in Luxemburg.

Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Maar leuk gedaan met die shay zou er zelf niet zo snel de zaag in zetten, heb je ook al een airbrusch om die hem nog een beetje te spuiten of alles nog met de kwast ?
Wil zelf ook nog iets van dual gauge maken maar heb wat hulp nodig met de wissels dat spoor lukt me wel.
DJ

Is het toch gelukt Jaap. Je foto's waren dus te groot , en dat terwijl wij eigenlijk al een grote limiet hebben 512kb.

Dit alles om de site limieten niet te boven te gaan, een groter pakket kost weer meer geld en ik vind het niet erg om de site nu te betalen maar het moet niet al teveel worden.

Daarom prefereer ik eigenlijk het doorlinken vanaf eigen websites of Flickr, Picasa en zo.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

@ DJ: wissels in DG bouwen is eigenlijk niet zo moeilijk, daar hebben wij het priv? nog wel over als wij elkaar treffen in Houten of bij Ren?.
Overigens kun je die ook kant en klaar kopen van Shinohara
Heb wel een airbrush liggen (5 stuks) met spuitcabine maar is er tot op heden nog niet van gekomen.

@ Janboulie: mijn foto's upgeload naar driopbox had ik zelfs onder de 450KB gehouden maar werkte gewoon niet, dus (error 403),
dus de gehele dropbox verwijderd en het maar op deze manier gedaan.
Om je ruimte te besparen zal ik tzt de foto wel weer verwijderen.

Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Citaat van: easthouselumber op augustus 23, 2013, 20:25:04
Yes!!!!!!
Jeroen, je bent een redder in nood! thanks.
Eerlijk gezegd had ik het bijltje er al bij neergegooid en was van plan de topic maar te verwijderen.

Jaap

Ik begrijp het niet helemaal, je krijgt bericht als het plaatje te groot is niet gelezen? Of niet gezien?

JohnT

Citaat van: DJdutch op augustus 23, 2013, 21:52:52
Ik ben toen mee geweest naar valkenburgse meer met de SN3 baan van Rene.
Toch leuk ben hier net maar genoeg bekende is toch maar een klein wereldje met die amerekaanse bouwers in NL

Ren? heeft hier ook nog een tijdje rondgehangen maar die zien wij sinds de forumproblemen van vroeger niet meer helaas. Geld trouwens wel voor meer oud leden, jammer dat ze hier niet meer actief zijn.

JohnT

Citaat van: easthouselumber op augustus 24, 2013, 06:35:41

@ Janboulie: mijn foto's upgeload naar driopbox had ik zelfs onder de 450KB gehouden maar werkte gewoon niet, dus (error 403),
dus de gehele dropbox verwijderd en het maar op deze manier gedaan.
Om je ruimte te besparen zal ik tzt de foto wel weer verwijderen.

Jaap

Jaap alsjeblieft geen foto's verwijderen. Artikelen zonder foto's leest lastig als er verwijzingen in de tekst naar de foto's staan. Verder zegt een foto nog steeds meer dan duizend woorden. Nou ja ongeveer dan. Als je je plaatjes 512 of 640 pixels breed houd zijn ze goed te zien en hoeven wij op het scherm ook niet heen en weer te scrollen.

JohnT

Hey Jaap,

Dat is wel weer s leuk, ik heb een tijdje terug van J v Doorn een bosje met code 75 rail van peco overgenomen en wat rail spijkers en van John vogelaar een zak met bielzen alleen de kadee afstandhouders zijn helaas voor code 70 miss even vijlen of zo maar daar hebben we het dan nog wel over.
DJ