Jordan Hot Rod Coupe

Gestart door DJdutch, augustus 22, 2013, 16:35:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

augustus 22, 2013, 16:35:30 Last Edit: augustus 23, 2013, 09:22:57 by DJdutch




DJ
DJ

augustus 22, 2013, 16:36:16 #1 Last Edit: augustus 22, 2013, 16:39:19 by DJdutch
Hmmz foto's op forums plaatsen is niet mijn sterkste kant, hoe kan ik foto's direct van mijn pc naar het forum uploaden ??

DJ
DJ

Hi JD,

Onder het bericht dat je aan het opstellen bent vind je een '+'-je met daarnaast de tekst "Bijlagen en andere opties".
Klik daar op.
Klik nu op "Kies bestand" onder de vetgedrukte tekst Bijlage.
Zoek je bestand op.
Plaats je bericht.
De afbeelding komt nu als bijlage mee.

Gerard

PS: Even een berichtje plaatsen in het "Voorstellen" board wordt hier op prijs gesteld, net als ondertekenen met je eigen naam.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Hallo Gerard,

Bedankt het is gelukt de foto's die ik had waren gewoon te groot heb even een bericht gepost in de afdeling voorstellen.
DJ

Hey DJ,

Fraaie hotrod!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

En nu een railtruck pimpen! ;D

Ton
Erare humanum est

Hey Gerard bedankt.

Zoals ik al zei in de rubriek voorstellen, dit is mijn eerste model nog met de kwast geverft en nadat mijn neefje de schaar er in zette verbouwd.
Het idee was een Hot Rod in een garage met het motorblok in een A frame.
In de bijlage een aantal foto's en dit was 3 jaar geleden mijn eerste Jordan gekocht bij H&H modelbouw in gouda, ik had toen alleen nog maar wat lijm een mesje en 3 of 4 potjes verf en mijn oude H0 model huisjes waarvan ik begonnen was dit pompstation te weatheren en om te leuken met een interieur her is nooit afgekomen maar was wel een begin van.

sorry voor de slechte kwaliteit foto's
DJ


hey ton, een railtruck staat op het verlanglijstje maar dat is al zo lang dat dat er even niet van komt want als ik die bouw moet ie ook wel rijden en ik ben elektronisch gezien een analfabeet
DJ

augustus 23, 2013, 11:40:47 #9 Last Edit: augustus 23, 2013, 11:42:49 by DJdutch
uiteindelijk na het knippen van mijn neefje heb ik hem verbouwd
DJ

Ik kan geloof ik maar beter stoppen met bouwen van H0 auto's. Ik wordt links en rechts voorbij gescheurd!  ;D Ziet er goed uit DJdutch!

Groet,
Paul

Wouw die ziet er super uit
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi DJ,
Dat is klasse!!!
Het is altijd leuk om van 'n bestaand item iets anders te maken.
Goeie fantasie!
Ziet er zeer goed uit.
Hans, liefhebber On30 + H0

Paul, ger, en American, bedankt voor voor de feedback en Paul nooit opgeven
DJ

Was ik ook niet van plan  ;)

Groet,
Paul