Janbouli's Golftees Inc. by Inter-Action Hobbies

Gestart door Janbouli, juli 08, 2013, 22:44:12

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

De laatste 2 voor vandaag

De subconstructies van de stofvanger geprimed en geverfd met St Lawrence Blue van Pollyscale


St Lawrence Blue flesje om je een idee te geven hoe groot het een en ander is, of is het hoe klein  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mooi Jan  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Foamboard als base , grijs asfalt geverfd, en stoep van Bar Mills.



De plekken waar gras komt met een mix van gips en pigment poeder gevuld , dit nat gemaakt, als het gedroogd is met de grasmachine statisch gras aanbrengen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nadat de mix gedroogd is.


Statisch gras gemaakt.


Diorama klaar , foto's.






3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Naast Jacobs Welding een ander gebouw van Inter Action Hobbies, uiteindelijk zal het ook zo ongeveer op mijn layout komen.















Tuurlijk ben ik een beetje bevooroordeeld , gebeurd niet iedere dag dat een fabrikant een gebouw naar je vernoemd, maar ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik dit weer een uitstekende kit vind van Inter Action. Alles past prima, de details zijn zeer goed en het is een opvallend gebouw tussen al de andere lasercut kits. Zeer gedurfd van Darryl om telkens gebouwen te doen die niet in elk tijdperk passen.

Gebogen muren , grote stalen/aluminium ramen , al met al een must op een eind 50er tot heden layout, ik hoop dat Darryl ons nog op veel meer van dit soort gebouwen trakteert.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Jan,

Hij is mooi geworden! Complimenten.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop



Dat ziet er mooi uit. Goeie industrie sfeer!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Een heel mooie straat zo Jan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dank jullie allen voor de zeer motiverende berichten, ben nu bezig met een tank station maar aangezien het op mijn werkkamertje zo'n 28 graden is word er niet veel gebouwd. Toch maar een airco aanschaffen .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N