Lake Fall Lumber co. ON3 "The beginning"

Gestart door Robin87, juni 15, 2013, 17:54:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Ik zie niets aparts!
Wat ik zie, rijdt tie mooi zat, toch?
Hans, liefhebber On30 + H0

Hi Robin.

Mocht de drijfstang er wat moeilijk opgaan dan is de quartering nog niet helemaal 100 %
Je kan dit uit testen door een stukje te rijden en waar hij wringt te stoppen met de loc en dan met een pincet aan de drijfstangen voelen of ze wel de ruimte hebben om wat te bewegen. Ze moeten heen en weer naar buiten kunnen. (bij het achterwiel)
Is dat niet het geval dan even opnieuw quarteren.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

*Stoffer hanteert* Kuch kuch 8)

Hoi Robin,

Hoe staat het met de vorderingen van Lake Fall Lumber?
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Hoi,

ik leef nog  ;)
Door priv? omstandigheden ben ik een tijdje afwezig geweest, momenteel is het meeste achter de rug en heb ik een nieuwe plek om weer een beetje te knutselen.
Gister een werkplekje ingericht en vandaag al wat gedaan, een paar figuren beschilderd.
De komende periode zal ik mijn werkjes weer eens op gaan pakken en jullie zien de verslagen vanzelf wel weer verschijnen lijkt mij :) Heb er wel weer zin aan inmiddels!!
Grtz Robin.



Hi Robin. Goed om je terg te zien en mooi dat het weer beter met je gaat
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: Robin87 op januari 11, 2015, 16:49:02 De komende periode zal ik mijn werkjes weer eens op gaan pakken en jullie zien de verslagen vanzelf wel weer verschijnen lijkt mij :) Heb er wel weer zin aan inmiddels!!
Nice  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Fijn om je weer terug te zien.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ben benieuwd en tof dat je we weer zien hier.
Hans, liefhebber On30 + H0

ik ben zeer benieuwd wat we krijgen te zien ,mooi om weer eens wat van je te horen  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik zag dat de foto's niet meer te zien waren en heb dit ff hersteld, een stuk of 5 kan ik niet weer terug vinden maar van de mill staat alles er weer op.
Ben begonnen in mijn vrije weekje aan een water-car, als ik iets meer heb zal ik weer een post doen met foto's.
Grtz Robin.