The Fridge

Gestart door shayman, mei 13, 2012, 20:42:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo allemaal,

ik ga op deze nieuwe plek verder met de updates over mijn switching-layout in wording.
Het onderstel en de ruwbouw van de drie modules zijn goed op weg. Momenteel ben ik het sporenplan aan het uitwerken. Daarvoor zijn al een stuk of wat schetsen gemaakt maar het was nog niet wat ik me er van voorstelde. Dus verder fantaseren en tekenen. We komen er wel. Is het vandaag niet, dan morgen maar.

Hierbij een paar plaatjes van mijn loco-roster.
De GP-9 en de RSD-15 zijn voorzien van een Tsunami-decoder. De andere locs worden ook nog van geluid voorzien. 

Groet,
Fredy Coenen   
dii 
The Espee      -     The Friendly Southern  Pacific

Vind de SP long hood een erg mooie lok
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: Janbouli op mei 14, 2012, 01:37:06
Vind de SP long hood een erg mooie lok

Eens, die long-hood is ook mijn favoriet! Erg mooi. De overige modellen mogen er overigens ook zijn.
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

De long-hood is een Alco RSD-15, ??n van de grotere jongens van deze loco-manufacturer. Het model is van Broadway Limited Imports en is voorzien van een Tsunami-decoder.
Voor de ge?neresseerden: BLI gaat deze locs opnieuw uitbrengen. Zie  Factory Direct Trains.

De overige modellen zijn van Athearn. De GP-40 is overigens een bejaard model en kan qua detaillering niet met de andere modellen mee. Maar rijden doet ie prima.

Nog een vraag over de foto's : Zijn die alleen zichtbaar als ik ingelogd ben? 

Groet,
Fredy Coenen
The Espee      -     The Friendly Southern  Pacific

Citaat van: shayman op mei 15, 2012, 13:37:53
Nog een vraag over de foto's : Zijn die alleen zichtbaar als ik ingelogd ben? 

Groet,
Fredy Coenen

Wees gerust, ook als je niet ingelogd bent zijn ze te zien  :)
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Grandioos mooie modellen heb je daar.
Vooral die Alco heeft mijn voorkeur.
Maar die GP heeft ook wel iets.
Arie.

Dank voor de positieve reacties allemaal.
Nu ik er toch ben, kan ik meteen de volgende vraag stellen: Weet iemand waar ik in Nederland / Belgi? / Duitsland / Engeland Peco railmateriaal code 83 (De Amerikaanse uitvoering dus) kan kopen ?

Groet,
Fredy Coenen
The Espee      -     The Friendly Southern  Pacific




Citaat van: dutchbuilder op mei 17, 2012, 19:37:35
Of deze , is wat dichter bij huis.
http://www.locdepot.nl/peco/rails-+-toebehoren-h0/00/rails-code-83/bekijk-alle-producten

Ton

Fredy, deze door Ton genoemde winkel is ook op Houten te vinden. Is een erg jonge knaap met een prima assortiment. Heeft de code 83 altijd bij zich.


Dank allen die hun informatie gespuid hebben.
Ik ga eens wat prijzen vergelijken maar ik heb toch een zekere voorkeur voor een Nederlandse leverancier. Is misschien wat duurder maar geeft mij toch een wat geruster gevoel.

Fredy Coenen
The Espee      -     The Friendly Southern  Pacific

Ik heb daarentegen juist een geruster gevoel bij de Engelse en Amerikaanse leveranciers, maar daar koop ik ook al jaren bij. Op Eurospoor 3 jaar geleden zeer onbeschoft te woord gestaan en ook nog eens ondeskundig bij die hele grote die wel wat Amerikaans heeft. Zei alleen maar dat ik niet de prijzen van de VS verwachtte maar wel wat minder dan het dubbele van de VS, dit in hele nette taal. Als je dan te horen krijgt "sodemieter een end op", tja dan doe je dat om nooit meer een blik te werpen op hun kraam of website.  Daar tegenover staat de meer dan vriendelijke en behulpzame relatie die ik heb met Model Junction en de daarvan afgeleidde N-schaal winkel, en het feit dat WigWag voor mij aanvoelt als de winkel om de hoek, dus ik weet het wel. Overigens voor zaken die niet specifiek Amerikaans zijn, bomen, scenery enz. ga ik wel naar de winkel hier om de hoek ( letterlijk  500 meter om de hoek ), maar die heeft helaas geen Amerikaans.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N