Nieuw op dit Forum

Gestart door abadegroot, maart 20, 2013, 16:00:32

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hallo medespoorders, mijn naam is Ad de Groot 63 jaar.
Woon op het moment in Thailand en na een aantal stille jaren mijn hobby weer opgepakt.
Dat valt echter hier niet mee, het is voor de  Thai  een onbekende en dure hobby.
Er zijn ook maar een paar kleine winkels in Bangkok die modelspoor op beperkte schaal verkopen.
Heb mijn Roco set met Multimous en Rocomotion software dus in Duitsland besteld en na helaas hoge import kosten alles otvangen en weer begonnen met deze geweldige hobby. Ik starte mijn treintjes hobby wanneer ik ongeveer 10 jaar oud was.
Na mijn "Duitse baan" met Fleischmann n spoor ( zie RoCo.nl forum) plannen aan het maken om een "Amerika baan" te maken.
Ik hoop hier op het forum weer wat kennis en ideen te krijgen en ook tips te krijgen over de "Amerikaanse model railroad".
Met vriendelijke groet vanuit een mooi en warm (sorry) Thailand,  Ad.

welkom op het forum Ad en vooral veel plezier hier en blij om te horen dat er weer iemand met N aan de gang gaat .

Mvg ger deguelle
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Welkom Ad, en je hoeft geen sorry te zeggen voor het prachtig weer daar :) was het hier maar zo, we zitten nu lekker naar neevallende sneeuwvlokjes te kijke ;)

Welkom Ad!
Leuk dat je je even doet voorstellen, dat praat toch wat makkelijker.
US is ondanks zijn toch redelijke populariteit, ook hier in Nederland bijna niet te krijgen. Er zijn wel enkele winkels die US in hun assortiment hebben, maar daar zijn de prijzen ook naar.
Voor de meeste van ons geldt dan ook dat we de spullen uit de US of UK halen. In het geval van de eerste hebben we hier ook te maken met de heren van de douane die er meteen inklaringskosten etc aan vast hangen. Maar over het algemeen zijn de spullen dan nog goedkoper dan dat je ze via de handel in Nederland besteld.
Epay is ook een goed alternatief om vaak leuke dingen voor een redelijke prijs te scoren.

Nogmaals welkom!
Jeroen


Dag Ad,

Van harte welkom hier!
Veel leesplezier gewenst, er is genoeg te doen hier...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Welkom Ad,
Uit nieuwsgierigheid; waar in Thailand?
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Ad, van harte welkom, goeie keuze N-spoor  ;) (overigens niks mis met H0 en andere schalen, heb zelf nog wat Amerikaans in H0 liggen om ooit eens wat mee te gaan doen.....)
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Welkom Ad.

Op nScale.net zijn ook enkele Thailanders ( noem je dat zo ) aanwezig , misschien een goed idee om je daar ook aan te melden . Zij zullen je misschien wat tips kunnen geven over het aanschaffen vanuit Amerika of Japan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Bedankt voor de reacties,

Ga op nScale.net eens zoeken naar die "Thai".
Andere vraag ik woon nu bijna 3 jaar in Khon Kaen in de Isaan.

Met gr. Ad.