Bachmann Spectrum 0N30 Stearns-Heisler

Gestart door dutchbuilder, maart 09, 2013, 13:02:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

maart 09, 2013, 13:02:42 Last Edit: maart 09, 2013, 21:27:44 by dutchbuilder
Voor de liefhebbers........de Bachmann Spectrum 0N30 Stearns-Heisler is beschikbaar, in verschillende beschilderingen, bij TFS.
$245 zonder geluids moduul.
Voor de moduul Item No. 44953 zie link van Ronald hier beneden.
Ton
Erare humanum est


De geluids module is nu ook te koop bij TFS.
$71,71

Ton
Erare humanum est

Hi Ton,
Net eentje besteld bij TFS voor 80,85 US Dollars (de geluids module).
Het lijkt er op, als er meer vraag naar is, gaan de prijzen omhoog!
Wat nog erger is, in mijn geval, net gezien op E-Bay US dat een Heisler voor 154,00 US Dollars eruit gegaan.
Ik heb die Loco 2 weken geleden nog voor 185,00 US Dollars gekocht.
Das pech hebben, toch?
Hans, liefhebber On30 + H0

Ik heb sommige van mijn loks voor de helft kunnen kopen bij TFS maar dan moet je er moeite voor doen en laat opblijven.

Maar het is toch een hoop geld voor wat weerstandjes , condensatoren en een pic (programmable intergrated component).
Hoogstens een paar tientjes materiaal!

Ton
Erare humanum est


november 29, 2013, 11:22:05 #6 Last Edit: november 29, 2013, 11:23:44 by usronald
The Favourite Spot: http://stores.ebay.com/THE-FAVORITE-SPOT

:) ;)

@Hans, ja dat is Ebay. Dat voordeel kun jij ook hebben door mee te bieden ;) Maar ook TFS heeft biedingen, zo heb ik eens 2 Davenports voor 23 euri's per stuk gekocht.

Als je wil bieden gebruik je TFS ( ik blijf niet uitleggen!) op EBAY.
Als je direkt wil kopen gebruik je de website van TFS.
http://www.thefavoritespot.com/
Is een stuk goedkoper dan TFS op EBAY omdat je geen commissie betaald.

Ton
Erare humanum est


Ja begrijp ik ook niet helemaal , de verkoper betaald commissie de koper toch niet, op Ebay TFS bied ik altijd ver onder de prijs van de website , heb je het mooi heb je het niet dan een ander keer beter.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

zo moeilijk is het niet
als je op ebay bied bij TFS kan je het goedkoper hebben O0
of je het hebt moet je maar afwachten , er kan altijd iemand meer bieden.
om dat te voorkomen kan je koen met direct buy op ebay , op dat moment is het op de eigen website van TFS goedkoper.
ook om op te letten, als je een paar artikelen tegelijk wilt kopen moet je met bieden maar afwachten of je het hebt, met gelijk op zijn website kopen is dan goedkoper

hopelijk is het duidelijk C:-) 8)
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Heel simpel Boys , of het nu commissie is of niet.....vergelijk de prijzen maar eens van TFS EBAY en TFS website.
Dan zie je dat je meer betaald op EBAY.
Daarom is Ray de website begonnen.
Als EBAY te hebberig word kan hij altijd naadloos overschakelen.

Ton

Erare humanum est

Jij bedoeld de Nu Kopen artikelen op zijn Ebay winkel , maar de veilingen zijn veel goedkoper , zelfs die waar veel belangstelling voor is.

Bijvoorbeeld deze N-schaal loc http://www.ebay.com/itm/Spectrum-N-Scale-Train-Usra-Light-2-10-2-Steam-Loco-DCC-Equipped-Southern-83353-/360801951051?pt=Model_RR_Trains&hash=item540178dd4b, zal misschien naar 90-100 dollar gaan misschien zelfs nog iets meer , op zijn eigen website te koop voor 139,50, zelfde geld voor een doodlebug die ik voor $ 63,- had op ebay , in zijn winkel $ 107,-.
H0 4-4-0 met geluid voor mn wharf baantje, op Ebay $ 130,- voor geboden en gewonnen, in zijn winkel $ 173,-. Al met al zo'n 30% verschil, dus ik snap echt niet waar jij het over hebt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Jan
als je alleen een lokje of zo wilt kopen is het aantrekkelijker.
als je meerdere dingen wilt , moet je afwachten of het bij de aanbiedingen zit, dan kan het (om de verzendkosten te beperken) interessant zijn om op zijn website direct te kopen.
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

De verzendkosten worden ook op zijn ebay site gebundeld, misschien betaal je iets meer maar de spullen zijn veeeeeeel goedkoper, en alles wat hij in zijn winkel heeft heeft ie ook op ebay, je mag bovendien 20 dagen opsparen , verzamelen op zijn ebay site.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N