Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Love it.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Niks mis met die boompjes.
Ik teken er voor.

Ton
Erare humanum est


Niks mis met die bomen en Yep, achtergrond zou een verbetering zijn :)

Ik zie dat je aan het bootje ook nog wel wat details kan toevoegen zoals meerdraden, boordlichten, motor uitlaat, fenders (in jouw periode waren dat houten balkjes aan een stuk draad of kurke zakken en wat rotzooi op het achterdek......   ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Deuren, ramen en dies meer  ;) Bootje is nog wip..

Citaat van: milocomarty op april 16, 2018, 14:52:05
Deuren, ramen en dies meer  ;) Bootje is nog wip..
Yep.......
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Tussendoor een paar uurtjes smeren met verf, olie en enamel washes. Draaischijf wat meer versmeren. En laag op laag water..met acryl spul van Ammo by Mig..













Denk dat de Forney ook nog wel wat smeer mag hebben



Water pasta van Ammo

Nou ja, ondertussen maar wat anders. Nog een paar gebouwen die op nieuw gedaan moeten worden. Plus een straatje met cement zooi op klinkers...diverse washes en olieverf, nog een reeks lagen te gaan.










Excuses voor de weinige postings..ernstig druk...

Mooi toch, dat je ernstig druk bent? Althans, als het voor de zaak is ;)
Zie via fb ook mooie ontwikkelingen voorbij komen wat het groene goed betreft. Tegen de tijd dat ik daar aan toe ben, hoop ik dat je nog ergens in je drukkigheid een gaatje hebt en een workshop gaat geven met zo'n statische gras machine :)

Wat je baan betreft. Erg fraai! Heb hem nu 2x live gezien, blijft genieten :)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Blij dat je weer eens wat laat zien Martin , en het ziet er weer fantastisch uit, vorral het onkruid en de verwering van de draaischijf vind ik erg mooi.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Merci! Het gaat idd bedrijfsmatig sky high, werk nu met 2 man personeel en heb nog meer aanvragen dan ik produceren kan. Bouw tussendoor aan de baan om al mijn technieken te verbeteren en te testen. Soms houd ik het alleen bij FB posts, lekker snel maar vluchtig en blijven de fora wat liggen.

Joop wat betreft workshops, die gaan er in de toekomst zeker weer komen. Maar wel in samenwerking met Bentink Apeldoorn.

Hallo Marty,
ik ken de baan al van het Beneluxforum waar ik vroeger in de h0e tijd veel zat, leuk dat-ie hier ook te zien is! Ronduit schitterend, natuurlijk kun je op schaal 0 veel meer details laten zien, maar kleuren en texturen doen echt een hele berg. Daar moet je echt feeling voor hebben.. Komt er nog een achtergrond bij?

groet Daan.

Ik blijf je baan super gaaf vinden .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf