Broadway Limited - Trackmobile ?

Gestart door Gerard Wassink, maart 04, 2013, 13:39:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hi all,

Iemand ervaring met Broadway Limited Imports (BLI) in het algemeen?

En met hun Trackmobile in het bijzonder?

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ik heb een 0n30 C16 bumble bee van BLI , rijdt uitstekend alleen is dat geluid wat erin zat is Bagger!
Ik heb er een Tsunami ingezet.

Ton
Erare humanum est

LOL, ik ben bang dit in dit dingetje naast de DCC geen sound decoder meer zal passen...

Dank voor je reactie Ton.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Niet te veel van verwachten Gerard. Het ding is DCC en rijdt maar daar is alles mee gezegd. Er is geen buffer dus bij elke kleine onderbreking staat 't ding stil.

Er zou een micro tsunami in kunnen denk ik maar of je die moeite wilt doen?

Hij is trouwens wel erg mooi :)

Ziet er mooi uit  :)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik had nog niet gekeken , nu wel.
Wat een gaaf machientje is dat.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: usronald op maart 04, 2013, 15:38:37
Niet te veel van verwachten Gerard. Het ding is DCC en rijdt maar daar is alles mee gezegd. Er is geen buffer dus bij elke kleine onderbreking staat 't ding stil.

Er zou een micro tsunami in kunnen denk ik maar of je die moeite wilt doen?

Hij is trouwens wel erg mooi :)

Citaat van: dutchbuilder op maart 04, 2013, 15:48:37
Ik had nog niet gekeken , nu wel.
Wat een gaaf machientje is dat.

Citaat van: ger deguelle op maart 04, 2013, 15:45:35
Ziet er mooi uit  :)

Hij leek me wel leuk bij een local industry, rondom een graan silo of zo...

Maar misschien och maar bij een SW9 houden dan. Of hebben jullie nog andere idee?n?

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Gerard, Ik heb een EMD NW2 van BLI en die ziet er perfect uit!
Van zo'n trackmobile kun je natuurlijk ook niet verwachten dat hij net zo rijdt als een loc met flinke motor.
Jeroen

Thnx Jeroen,

Mijn verwachting is inderdaad niet dat de stroomopname geweldig zal zijn...

Ik heb inmiddels een Conrail SW9 rondrijden met sound, en die bevalt prima!

Wie weet komt zo'n trackmobile ding er nog een keertje...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ik heb 2 locs met Paragon geluid in N-schaal, geluid is heel behoorlijk voor N-schaal , maar ik moet zeggen dat de rails heel wat schoner moeten zijn dan bij andere locs.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mannen,

Miijn AC 6000 demo met geluid rijdt in Vlaardingen heerlijk relaxed zijn rondje of er nu 10 of 20 karren achter hangen. Echt een beest van een ding. Ik heb ook nog twee trackmabiles, maar die moeten nog zo'n "0-1" schakelplaatje ingeperst krijgen...
Blijf delen!

Ik heb een Trackmobile van Broadway (Gekocht via Factory Direct Trains) en het ding rijdt bovenverwachting goed voor zo'n klein model. Mijn wissels zijn puntstuk gevoed dus daar heb ik ook geen problemen mee.

Citaat van: Conrail6104 op maart 05, 2013, 08:26:11
Ik heb ook nog twee trackmabiles, maar die moeten nog zo'n "0-1" schakelplaatje ingeperst krijgen...

Leg uit? :)

Gerard,

Een beetje late reactie, maar ik heb de trackmobile van BLI (CN-uitvoering), een FDT (ATSF), waarbij FDT staat voor Factory Direct Trains en eentje van Overland, de laatste is wel mooi gedetailleerd maar omdat het een messinglok is wel een stuk rumoeriger dan de andere twee.
Zolang je track schoon is (met remmenreiniger) en de wisselpuntstukken gepolariseerd zijn is het probleemloos om 6 grainhoppers te verplaatsen.

Groet,
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Citaat van: Gerard Wassink op maart 04, 2013, 13:39:29
Hi all,

Iemand ervaring met Broadway Limited Imports (BLI) in het algemeen?

En met hun Trackmobile in het bijzonder?

Gerard

Na al mijn N-spoor de deur uit te hebben gedaan heb ik een tijdje terug mijn eerste H0 loc gekocht ; een BLI C30-7.
Hij heeft mooie details, rijdt goed en maakt goed kontakt met de rails (een reden waarom ik met N gestopt ben). Het geluid is ook mooi. Enige minpuntjes zijn dat bij veelvuldig achter elkaar hetzelfde geluid afspelen er  soms een echo te horen is en dat  hij bij middelmatige snelheid meestal met wat horten en stoten rijdt. Langzaam en kruipend rijdt hij perfekt...zo ook op hoge snelheid.  Misschien ligt het aan de CV instellingen, heb er nog niet veel mee ge-experimenteerd.