OntraXS 2013

Gestart door usronald, januari 19, 2013, 21:26:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op januari 21, 2013, 22:18:55
Ger lijkt me wel wat voor ons, nu alleen nog een plan en een plek om te bouwen.

ja straak plan ja ,maar waar bouwen en wat doen we het kan wel hier op zolder maar daar kun je niet rechtop staan  :-\ ik hoor het wel  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

@Ger en Jan; zeker een strak plan. Ik ga 't met mijn kompaan overleggen, jullie weten wat de criteria zijn. 1 of 2 N banen zijn zeker welkom omdat, zoals ik al eerder zei, er gewoon te weinig goed spul is. Het meeste is de standaar N-Trak meuk die er gewoon niet uitziet en 25 jaar achterloopt op de huidige maatstaven die o.a. wij gezet hebben voor onszelf en voor het evenement.

@ Jan ik denk dat we het hier wel kunnen bouwen ben aan het kijken voor een klerenkast  dan krijg ik een kamer vrij hier voor  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

@jan ik heb een kamer vrij gemaakt hier kunnen we misschien een N baan maken voor een beurs.
In de kleine inham staat een werk tafel waar we alles op kunnen bouwen voor die baan en natuurlijk ook mijn baan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi,

Wanneer is OntraXS 2014 eigenlijk ?
Dit jaar zijn we namelijk op wintersport tijdens OntraXS dus we komen niet als publiek.
Zou wel leuk zijn trouwens, 2 USA banen in N op OntraXS 2014.

Groetjes, Wim & Susan.

7,8,9 maart 2014 is de ontraXS  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je bedoeld is de o-N-traxs  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi,

Inderdaad, vanaf nu wordt het o-N-traxs.
Overigens een geslaagd weekend in Bremen (German-rail) gehad. Dat was de laatste keer met Atlantic.
Nog ??n keer een stuk van de baan samen met de PH&LF op Rail en dan kan de baan gedemonteerd worden.
In Bremen nog wat wissels (Peco) gekocht voor de nieuwe baan, en verder was er niets te vinden voor Ami's.
Wel was GermaNTRAK aanwezig. Altijd gezellig die jongens van onze Duitse "zusterclub".
En een uitnodiging voor Kaarst 2014 ontvangen, en dit terwijl de nieuwe baan nog gebouwd moet worden. Maar ook hier geldt dat de wintersport voorrang heeft. Keuze's h?.

Groetjes, Wim.

Net van die witte rommel af en dan ga je d'r naar toe  ::)

MAK Kaarst? Die is niet zo leuk.... IGM a.s. Februari is veeeel leuker ;)

IGM, wat waar wanneer?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

IGM is een aanrader, klein maar fijn.
Ik ben er een paar keer als bezoeker geweest en een keer als exposant.

Kaarst ligt ca. 35 KM van Roermond richting D?sseldorf aan de A-52. 

Fredy 
The Espee      -     The Friendly Southern  Pacific

Kaarst , is niet zo geweldig , wel daar voor het eerst Ronald ontmoet , dat was dan weer wel leuk.

Maar wat is IGM
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Dank je Martin, dus ze zijn beide in Kaarst , had ik niet begrepen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N