OntraXS 2013

Gestart door usronald, januari 19, 2013, 21:26:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoi Ronald mag ik de eerste tekst van je gebruiken op Facebook bij mij ? En dan bedoel ik wie er is met een baan en firma's die er zijn .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja, dat mag je. Met uiteraard de afzender er onder van ons.

Staat er op bij mijn Facebook  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: usronald op januari 21, 2013, 12:23:04
Adres? ;)

Gewoon op Facebook op mijn naam zoeken Ger Deguelle ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Had ik al gedaan ;) maar je hebt geen openbaar profiel, dus alleen je aangesloten vrienden zien het. Je doelgroep is dus beperkt  ;D ;)

Citaat van: usronald op januari 21, 2013, 13:24:47
Had ik al gedaan ;) maar je hebt geen openbaar profiel, dus alleen je aangesloten vrienden zien het. Je doelgroep is dus beperkt  ;D ;)

Probeer nu eens  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

CitaatDus doe eens gek en bouw iets moois en kleins met Susan. Een meter of 2, 3 en dan aan 1 stuk, niet rondlopend (mag wel natuurlijk). We zien jullie graag komen!

Hoi,

We zijn bezig met een nieuw baantje., loopt wel weer rond (rijd er altijd wat als we staan te kletsen) en zal ongeveer net zo groot worden als Atlantic. Dus....
Atlantic staat trouwens voor de laatste keer komend weekend in Bremen, en dan nog een keer als PH&LF module op Rail in Houten over een maand.
En dat was het dan. 5 jaar oud, in Nederland, Duitsland en Belgi? geweest (inderdaad tig-keer) en als slagroom op de taart een mooi artikel in N Scale Railroading.  Dus het wordt wel eens tijd.

Groetjes, W&S.

Welke N-scale Railroading Wim, laat ik hem meekomen met mn volgende bestelling van MR Stuff of zo, had gekeken voor een abbo op NSR , is nog duurder dan NSM, $70 voor 6 delen, terwijl in America slechts 30, het vesrturen vanuit America is duur maar niet zo duur .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zo, als nu eens een aantal van die kNoeierds hiero hun koppen bij elkaar steken en 's een leuk baantje voor OntraX gaan bouwen  ;)

Daar voel ik wel wat voor maar ik denk ook dat je dat nu niet meer redt voor die tijd .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: wimmc op januari 21, 2013, 19:55:36

We zijn bezig met een nieuw baantje., loopt wel weer rond (rijd er altijd wat als we staan te kletsen) en zal ongeveer net zo groot worden als Atlantic. Dus....

Mooi, als je exclusief voor ons bouwt ga je zo op de lijst voor 2014 ;)

Is jaarlijk Ger, komt ook nog wel een 2014 en 15 enzo...

Ger lijkt me wel wat voor ons, nu alleen nog een plan en een plek om te bouwen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

CitaatWelke N-scale Railroading Wim, laat ik hem meekomen met mn volgende bestelling van MR Stuff of zo

Hoi,

Het mei-juni nummer van vorig jaar (2012)

Groetjes, Wim