AMERIKAANS SMALSPOOR IN 1:35n2

Gestart door johnlostcreek, januari 02, 2013, 23:55:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

januari 18, 2013, 13:51:36 #15 Last Edit: januari 18, 2013, 14:56:48 by ger deguelle
Ik ben benieuwd hoe het woord heb vroeger veel gebouwd op 1:35 WW2.
Hier voorbeeld van een gebouw
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


januari 18, 2013, 19:31:28 #17 Last Edit: januari 18, 2013, 19:42:08 by ger deguelle
Citaat van: JohnT op januari 18, 2013, 19:08:55
Wow mooi gebouw, misschien is leuk om er wat meer over te schrijven en dan bedoel ik vooral hoe doe je het  ;)

JohnT

Ik wil dat draadje niet vervuilen hier mee daarom alleen deze foto ;) het is een model van gips en dat kun je hier uit kijken wat je met het gebouw doet .
De site waar ik dat kocht is : http://www.helmuths-strongholds.com/
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Hi Ger,

Ziet er goed uit dat gebouw.

Zelf ben Ik meer van de houten gebouwen.
Vindt ik prachtig om te maken.
Dat wordt natuurlijk een uitdaging in 1 op 35 maar ik kijk er naar uit om dat te gaan doen.
Is nog mooier te detaileren dan in O schaal

groeten John LC

www.lostcreek.nl


Dat is een site met mooi spul. Deze kon ik nog niet, bedankt
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Na weer wat knippen en plakken het volgende resultaat.
3 bakken van 100 x 50 cm zodat ik wat meer rij lengte heb.
Ook aan de linkerkant van de baan een extra spoortje gemaakt voor een loodsje/werkplaats
Omdat de orecars automatisch worden gelost heb ik het los spoor op de bak aangebracht en niet op de opklapbare gedeelte van de opstelsporen achter de baan



Nu ben ik bezig om de hellingen aan te brengen.
In het eerst gedeelte naar de locloods/werkplaats 4% en van locloods/werkplaats naar de mijn 7%
Dit stuk is alleen geschikt voor de Shay. Deze loc kan deze hellingen nemen.



Ook de  gebouwen aan het maken. Om te beginnen de locloods/werkplaats



Beetje tekenen, kleuren en plakken



G? een N locje ernaast en het blijkt dat ikin N schaal bezig ben. Nou mocht het project me toch te groot worden kan ik altijd nog op deze schaal over gaan

[/url]
groeten John LC

www.lostcreek.nl

januari 26, 2013, 22:00:42 #23 Last Edit: januari 28, 2013, 09:29:13 by johnlostcreek
De locloods/werkplaats op zijn plekkie. Al een beetje de ondergrond gekleurd



Tekening voor de orebin gemaakt



En in elkaar geplakt en een beetje gekleurd



Hier de Orebin op zijn plekkie. de raisl liggen nog wat verstrooid maar er zal even gekeken worden hoe de boel het beste geplaatst kan worden


groeten John LC

www.lostcreek.nl

januari 27, 2013, 00:22:47 #24 Last Edit: januari 27, 2013, 12:55:24 by johnlostcreek
Overzicht van de minebaan

groeten John LC

www.lostcreek.nl


januari 27, 2013, 11:32:59 #26 Last Edit: januari 27, 2013, 17:10:00 by Janbouli

John
De gebouwen zijn afgeleid van de mijn die op mijn Lostcreek baantje stond. Dat was een bestaande mijn.
De locloods/werkplaats is afgeleid van de de Logging en Tractor Repair Shed van Sierra west scale models.
Ik heb ook nog wat tekeningen van kleine gebouwen en een goederen loods die ik ga plaatsen.
groeten John LC

www.lostcreek.nl


Bij de orebin hoort ook het hoisthouse.

Weer even  tekenen en  kleuren,




Uitgesneden en gevouwen.




En zo is de mijn compleet.


groeten John LC

www.lostcreek.nl

Knippen en plakken! ;D ;) 'T wordt wat! :)

ja , zeker knippen en plakken. Maar ik ben er blij mee dat ik het op deze manier doe.
Heb al div gebouwen aan de kant moeten doen omdat het niet past. Je moet je toch niet voorstellen dat je div gebouwen maakt die niet passen. Op deze manier van plannen kom je daar mooi achter
groeten John LC

www.lostcreek.nl