Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Hoi allemaal.

Ook de led verlichting op de berg colorado river :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat werkt uitstekend.
Ik zat pas in de shortline and narrowgauge gazette te bladeren.
Daar stond een artikel in over het wegwerken van schaduwen van de bergen op de achtergrond.
Hij schildert daar nog een bergdeel overheen en dat ziet er goed uit.
Is misschien een idee?

Ton
Erare humanum est

ger ziet er weer super uit man
ik begin mijn bouwen met de treinen  toch wel te missen hoor
hoop eind aug begin sept hier klaar te zijn met onze verbouwing
maar volg je nog graag ga zo door
gr rien

Aardig massiefje Ger...........................en Rien lig in godsnaam niet te janken, d'r zijn ook nog mensen die motte werken en niet ergens onder de spaanse zon legge....

ik ben allang weer thuis hoor
zit nu in een verbouwing van 4 maanden

gr rien

Thx mannen ik doe momenteel niet veel aan mijn baan ben meer bezich met uitzoeken van aankleding voor mijn baan ,zoals een klein dorpje voor bij de mijn .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal .

Vandaag wat zaadjes ontvangen voor bomen te maken heb ik in de winter wat te doen  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gaat dat goed Ger, waar heb je die vandaan, en veel verzorging nodig of gaat het bijna vanzelf.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

juni 20, 2013, 18:25:46 #609 Last Edit: juni 20, 2013, 18:28:03 by ger deguelle
Citaat van: Janbouli op juni 20, 2013, 18:13:04
Gaat dat goed Ger, waar heb je die vandaan, en veel verzorging nodig of gaat het bijna vanzelf.

Ik heb er veel over gelezen en ook bij steel gestaan of het zich wel loont voor het zelf te kweken en voor 1,90 euro kun je niet veel van zeggen .
In een zakje zitten ongeveer 1500 zaadjes .
Ik heb ze gekregen bij : www.vreeken.nl

Ps ik heb 5 zakjes hier kun je wel 2 hebben kunnen we vergelijken  van hoe en wat hoe jij het doet en ik .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gaat prima ik heb het ook gedaan, moet wel in de tuin op een beschut plekje met veel licht. Binnen heb je meestal te weinig licht en een plantenkas is te warm.

Je hebt wel een grote voorraad zeg, ??n zakje levert al een heel groot bos als het spul het doet.

JohnT

Tree overkill! ;D

Ton
Erare humanum est


O, dat is het!!!!! Ger gaat er een handeltje van maken.......of ga je voor het hele forum inzaaien?

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op juni 21, 2013, 20:39:35
O, dat is het!!!!! Ger gaat er een handeltje van maken.......of ga je voor het hele forum inzaaien?

Ton

Als het goed gaat waarom niet maar dat zien we wel   ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf