Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


hoi ger

super mooi ger
gewoon rustig alles eerst bekijken
tot je snapt waar je aan gaat beginnen

gr rien uit stoffig breda

Hoi allemaal.

Van morgen de twee kleine gebouwen in elkaar gezet nu goed laten drogen ,dan ontvetten en dan in de grijze mate kleur er op .


@ Rien dat komt wel goed  ;)
@ John zo zoek ik inderdaad al  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Ik ben aan het denken geraakt naar het bezoek van Jan bij mij thuis ,ten eerste Jan vond het te hoog die 2 cm naar mijn onderhoud's yard en ik vond de Gr. Lok van mij niet mooi door de bocht gaan bij het stuk collorado river bij de deur .
Nu dat wil ik gaan doen : ik heb eerst de deur er uit gehaald om er een schuif deur er in te maken ,en nu wil ik de twee bochten bij de deur met elkaar gaan verbinden dan krijg ik mooi twee grote bochten.
Maar hier een paar foto's van wat ik wil gaan doen :
De eerste foto is waar de lok niet mooi door de bocht gaat en hier moet ik de berg wat aan passen



De tweede foto is de bocht naar het onderhoud's yard



De derde en vierde foto word dan een verbinding tussen die twee bochten en een doorgang van 45 cm




Op deze manier heb ik de hele baan op een hoogte liggen en kan ik ook mooi met lange treinen rijden ,moet alleen kijken hoe ik het moet doen met de rails bij de ingang deur of er onder door of een stuk maken wat ik er uit kan hallen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Ben vandaag maar eens aan de gang gegaan met de eerste bocht bij de deur ,het ging moeilijker dan ik dacht maar het is me gelukt.


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ge bent echt goed bezig
ga zo door ger

gr rien

Thx Rien .

Vanmorgen maar ff de tunnel gemaakt en weer  een beetje creatief geweest met gips ,en een dun plaatje tegen de muur .
Nu alles goed laten drogen en dan gaan we weer verder  ;)





M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

He Ger, heb je een schets hoe het nu gaat worden. Ik ben het spoor een beetje bijster met al die veranderingen van je.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op april 30, 2013, 13:52:28
He Ger, heb je een schets hoe het nu gaat worden. Ik ben het spoor een beetje bijster met al die veranderingen van je.

Dat is het laatste wat ik verander hoor  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger,

Gaat echt mooi worden zo. Veel beter dan je vorige opzet.

gr John
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hoi allemaal .

Vandaag de berg in de bocht bij gewerkt met de kleur ,is wel een beetje gokken dat je op de zelfde kleuren uit komt maar dat is redelijk gelukt.

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Als je een vast kleurenschema aanhoud, zit je altijd goed met het inkleuren van nieuwe stukken of reparaties.
Daar heb ik mee geleerd.
Ik neem aan dat dat deel voor de deur opening een uitneembaar deel word?

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op mei 02, 2013, 14:09:00
Als je een vast kleurenschema aanhoud, zit je altijd goed met het inkleuren van nieuwe stukken of reparaties.
Daar heb ik mee geleerd.
Ik neem aan dat dat deel voor de deur opening een uitneembaar deel word?

Ton

Ton bij de deur komt inderdaad een stuk wat uitneembaar is  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Ben weer een stukje verder met mijn baan ,heb een brugje gemaakt wat ik dadelijk er uit nemen kan voor op de kamer te komen .
Maar ben er ook achter gekomen dat ik de binnen baan en de buiten baan niet met elkaar verbonden heb ,heb met Jan hier over gemaild wat ik doen moet en Jan zij verbind ze met elkaar .
Maar naar een nacht slapen denk ik zo dat ik de buiten baan wat door het station komt analog laat en de binnen baan ga ik dcc rijden .
Maar nu een paar foto's tot nu :


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger leg eens uit waarom je de buitenbaan analoog zou laten? Ik zie geen voordeel om dit geen DCC voeding te geven?
Jeroen