Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sjiek Ger! Ziet er heel mooi uit!
Misschien een idee om sommige boompjes een beetje ruwer te knippen... In de natuur zijn ze niet allemaal perfect conisch.... Maar dat is maar een idee hoor!! De bergen zijn geweldig!
Jeroen

Nog een tip.....
Spuit de takken aan de onderkant bruin.
Dat geeft een heel mooi idee van dode takken.
Die tuitenragers zien er dan gelijk een stuk realistischer uit.

Ton
Erare humanum est

Dat ziet er heel mooi uit.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Geweldig Ger, hol je zelf niet weer voorbij he. Ik neem aan dat je nog niet klaar bent met het weatheren van de mijn?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op maart 22, 2013, 19:13:18
Geweldig Ger, hol je zelf niet weer voorbij he. Ik neem aan dat je nog niet klaar bent met het weatheren van de mijn?

Nee Jan aan de mijn  moet ook nog van alles gedaan worden hij kan ouder vind ik ,ik heb nog genoeg te doen aan die 2 bergen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, zeg nou eerlijk, waar laat je die tien man die je hebt ingehuurd om bij de bouw te helpen?  ;) Sta iedere keer weer verbaasd van jouw snelheid, goed voor een boek "how to build al beautiful layout in a month".... In eigenlijk is dit al je tweede baan in korte tijd. Maar laat je door niemand afremmen (maar neem wel de tip van Jan serieus...).

Was benieuwd hoe de berg zich zou ontwikkelen met groen er op, maar is niks mis mee.  :D
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Citaat van: nycentral op maart 22, 2013, 22:01:09
Ger, zeg nou eerlijk, waar laat je die tien man die je hebt ingehuurd om bij de bouw te helpen?  ;) Sta iedere keer weer verbaasd van jouw snelheid, goed voor een boek "how to build al beautiful layout in a month".... In eigenlijk is dit al je tweede baan in korte tijd. Maar laat je door niemand afremmen (maar neem wel de tip van Jan serieus...).

Was benieuwd hoe de berg zich zou ontwikkelen met groen er op, maar is niks mis mee.  :D

Het is eigenlijk mijn 3 baan waar ik aan het bouwen ben in een jaar  :-\ en ik doe al langzaam als ik alles in huis had dan .....  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik begreep het al niet, dacht dat de laatste foto's van een andere baan waren, complete berg in 2 dagen, gewldig mooi.
Goed voorbeeld hoe ik het ook zou willen maken.
Met gr. Ad.  ( geen zin om hier een bergje te maken haha )

Vandaag ff naar hornbach gelopen voor wat laatjes dat ik langzaam verder kan vooral de aansluiting van de berg naar de rest van de baan .
Dit word weer het station gedeelte en het local yard :


Dit word de bocht onder het gedeelte van het onderhouds traject die is een bij een meter



En hier kijk je het inhaal en uithaalspoor

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

hoi ger kan je deur nog wel open zo
lijkt me erg smal
maar leuk weer verder uit breiden
blijf je volgen

gr rien mazarron

Citaat van: rien op maart 23, 2013, 21:21:31
hoi ger kan je deur nog wel open zo
lijkt me erg smal
maar leuk weer verder uit breiden
blijf je volgen

gr rien mazarron

Ik kom nog binnen ja  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gister naar wat testen gedaan te hebben van beding voor de rail ben ik er uit en de kleur is ook heel goed ,alleen hier en daar nog wat bij werken maar ik ben tevreden
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi werk Ger, dat ziet er goed uit. Kleine tip. Ik zou de rails weatheren dan lijkt het nog beter.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op maart 24, 2013, 09:59:56
Mooi werk Ger, dat ziet er goed uit. Kleine tip. Ik zou de rails weatheren dan lijkt het nog beter.

Heb je tips voor me hoe ik dat het beste kan doen ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hier gaat dat redelijk snel mee, maar je kan ook airbrushen etc etc.
Jeroen